Новата бранд идентичност на SoftUni

Новата бранд идентичност на SoftUni

avatar Aneliya Terzieva 3 минути
Новата бранд идентичност на SoftUni

За последните 4 години СофУни се утвърди като водещо име в сферата на обученията по програмиране и дигитални умения и осъществи амбицията си да даде реализация и висок жизнен стандарт на хиляди млади хора в България. Днес можем да кажем, че СофтУни е най-големият български образователен център за програмиране, ИТ и дигитални умения.

Началото

Всичко започна през есента на 2013 г., когато Светлин Наков и Христо Тенчев се срещат, за да осъществят общата си мечта - да създадат иновативен образователен център, който да вдъхновява безброй млади хора по вълнуващия път към разработката на софтуер. Едва ли са подозирали че след едва няколко години проектът ще заработи толкова успешно, че ще промени софтуерната индустрия и животите на мнозина.

По пътя 

4 години по-рано екипът ни се формираше от 2-3 служители, а днес сме над 60 мотивирани и борбени души под ръковоството на един истински лидер - Иван НенковГорди сме с постигнатите резултати за изминалите 4 години - повече от 100 000 души са повишили квалификацията си чрез нашите курсове, провели сме над 500 курса и семинари, а партньорствата ни с компании и организации са над 200След първоначалната идея за пълна обучителна програма за софтуерни инженери, СофтУни не спря да работи за разширяването на предоставяните обучения и даде началото на още четири уникални проекта в тази посока -SoftUni Digital, SoftUni Creative, SoftUni Kids и SoftUni Foundation.

Новата бранд идениченост

Със стартирането на новите инициативи SoftUni се отдели като самостоятелен мастър бранд, под който да минат всички подбрандове. SoftUni е основната организация, която създава и провежда редица обучителни програми, безплатни курсове и семинари, събития и други образователни инициативи за предоставяне на качествено дигитално образование на хиляди млади хора в България, в сферата на IT и дигиталните умения. Всички настоящи и бъдещи подбрандове на организацията ще са част от SoftUni, ще стартират под неговата шапка (в буквалния и преносен смисъл), но ще се отличават със своя собствена бранд идентичност, лога, послания. SoftUni винаги ще запази първоначалното си послание, мисия и ценности във всичките си инициативи и проекти. Новата платформа можете да видите тук: softuni.org

Инициативите 

Software University - достъпни и качествени курсове по програмиране и практическа програма по софтуерно инженерство в четири основни направления - C#, Java, JavaScript, PHP.

SoftUni Digital - Академията по дигитален маркетинг, предоставяща цялостна програма за обучение на специалисти, както и отделни курсове, следващи последните тенденции в дигиталния маркетинг.

SoftUni Creative - цялостна програма за обучение на крейтив специалисти, графични, уеб, UI и interaction дизайнери, UX специалисти, 3D артисти, аниматори и дигитални артисти. 

SoftUni Kids - съвременни обучения по програмиране и ИТ за деца, основани върху модела “учене чрез игра“. 

SoftUni Foundation - нестопанска организация в обществена полза, която развива образователни инициативи за програмиране, ИТ и дигитални умения. 

Визията

След дълги месеци на планиране, дизайн работа и реализация, днес с радост ви съобщаваме, че официалния ребранд на SoftUni е факт. Той е цветен и красноречив и обединява всичките ни проекти под един мастър бранд - SoftUni!

Значение

Защо се спряхме на тези лога и цветове? Какво символизират те?

Softwawe University - oсновните цветове символизират образование, енергия, свобода на духа и готовност за започване на нови начинания, знание и сила. Графичният елемент "скоби" свързваме с програмиране, образование и развитие.

SoftUni Digital - червния и сиво-синия цвят носят духа на енергията, предприемчивостта, иновациите, знанието, образованието. Символът "social bubble" асоциира с дигитализацията и съвременните начини за комуникация в дигиталния маркетинг.

SoftUni Creative - цветовете и елементите говорят за креативност, артистичност, развиване на талант и въображение, знание, образование. Графиченият елемент "четка" напомня за дизайн и арт.

SoftUni Kids - идентичността на бранда носи асоциацията за енергия и знание. Символът "пъзел" напомня за метода "учене чрез игри", който е основополагащ за всички обучения на инициативата и дава началото на нови приключения за най-малките ни приятели.

SoftUni Foundation - обучение, знание, ентусиазъм се преплитат, за да вдъхнат живот на разнообразни образователни каузи, обединени под символа "honor badge".

SoftUni - събира енергията на всички подбрандове под своя графичен елемент "шапка" и носи духа на образованието, качеството, съвременността, практиката. 

Специални благодарности на нашия талантлив дизайнер Мария Христофорова!