Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Morod avatar Morod 31 Точки

Бъгове по системата и липса на обратна връзка

Напоследък наблюдвам как непрекъснато се пускат нови версии на SoftUni системата, които са пълни с бъгове. Може би най-болезнения пример е секцията сертификати, която не работи от вече две седмици! Даже няма да споменавам неконсистентното поведение в различните браузъри.

Абсурдно е организация, която има претенции да предлага висококачествено обучение за софтуерно инженерство, да не може да оправи собствения си сайт.

Допълнително - няма никаква обратна връзка с community-то:

  • няма къде да се report-ват бъгове освен в закачената тема в форума.
  • ако репортнеш бъг там, нямаш никаква идея дали ще разгледа, какво е състоянието му и т.н.
  • Нулева обратна връзка относно какви функционалности се пускат и кои бъгове са оправени(change logs)

Не знам, кои разработва системата в момента но определено има нужда от подобряване на release, testing и communication процеса.

 

RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки
Best Answer

Здравей,

Благодаря за откровения и точен пост. И ние имаме идеи как може да се подобри процеса. Бих се радвал да се свържеш с мен по имейл - yonkov@softuni.bg, за да поговорим по този въпрос. Още повече ще се радвам да се видим лично в сградата на Софтуерния университет. Може да попиташ почти по всяко време на фронт-офиса за мен - Иван Йонков.

-7
Morod avatar Morod 31 Точки

Ок, радвам се че имате идея, но не разбирам защо трябва обсъждаме този проблем по имейли? Нима форума не мястото къде трябва да е комуникацията с community ви? Със студентите? При положение че в момента всички организации се опитват да бъдат по-отворени и open source набира все по-голяма сила, какъв е смисъла от лични съобщения и срещи?

Публикувайте плана, който имате, на публично място и вижте какъв feedback ще имате. Community-то ви ще ви даде отоговри на въпросите, които имате.

Относни предложенията - вече изказах мнение за публичния bug tracker и change log. Други предложения и да искам не мога да дам т.к. нямам идея какъв процес, dev team-a използва в момента.

7
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Точно затова и исках да се видим. Мога да те въведа (и повече) в процеса. Смятам, че можеш да помогнеш и виждам, че и ти смяташ същото, пишейки подобни постове. Ако наистина е така, бих се радвал да се срещнем. Имам предложение за теб.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.