Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

JordankaD avatar JordankaD 0 Точки

Проблем при стартиране на програмата

Здравейте, Титко Титков, вчера по инструкцията ви деинсталирах програмата и направих наново инсталацията. Появява се същото съобщение на екрана при стартиране на програмата

 

Color Management:

Failed to apply color management settings on file open: Failed to finalize the colortransform

заедно с втори прозорец 

 

Output Window:

Graphic device does not support OpenGL Core Profile, fallback to OpenGL renderer.
VP2 Warning : Insufficient shader level capabilities. Vertex (4 vs 4), Geometry (4 vs 0) Pixel (4 vs 4)
VP2 Warning : Graphics hardware feature level insufficient to support renderer (2 vs 3.1)
Error: The GPU adaptor of the transform to finalize is null

След като избера ок на първия прозорец се дописва този текст

Error: Failed to apply color management settings on file open: Failed to finalize the color transform..
Error: The GPU adaptor of the transform to finalize is null
Error: Failed to finalize the color transform.

след още време този текст

00:00:00   645MB WARNING | Did not detect a new enough CPU with SSE4.1
00:00:00   649MB WARNING |  node "MayaMultiplyDivide" is already installed
00:00:00   649MB WARNING |  node "MayaClamp" is already installed
00:00:00   649MB WARNING |  node "MayaGammaCorrect" is already installed
00:00:00   649MB WARNING |  node "MayaCondition" is already installed
00:00:00   649MB WARNING |  node "MayaReverse" is already installed

Гледайки характеристиките на Мaya за RAM- 8 GB of RAM (16 GB or more recommended), моя лаптоп разполага с 6GB. Това ще представлява ли проблем за по-нататъшната работа с програмата.

Йорданка

 

Тагове:
0
Game Modeling with Maya
TeodorStefanovPld avatar TeodorStefanovPld 1274 Точки

То като гледам нито картата нито процесора отговарят. Рам-а му е най-малкия проблем на тоя лаптоп... а и като цяло maya си е тежка програма както всичките други рендиращи изображения софтуери..

Честно казано ще е малко чудо ако дори под някакво форма maya тръгне на тази машина.

-1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.