Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

aivian avatar aivian 51 Точки

Защо this е празен в remove middleware?

Имам следната схема и middleware за собственик: http://pastebin.com/JTSS0zc3

Хващам request - а с този код: http://pastebin.com/rYScSiVQ

Като изтрия собственик, влиза в middleware - а, но ми казва, че this е празен обект, а уж би трябвало this - а да ми е документа, който съм изтеглил от базата. Някой знае ли защо се получава така?

Тагове:
Express.js Web Development
GreysonAustin avatar GreysonAustin 0 Точки

Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job.Keep it up

office.com/setup

JaneJohnson avatar JaneJohnson 0 Точки

Your post is very helpful and information is reliable. I am satisfied with your post.Thank you so much for sharing this wonderful post.

office.com/setup
JaneJohnson avatar JaneJohnson 0 Точки

I just wanted to say that I love every time visiting your wonderful post! Very powerful
and have true and fresh information. Thanks for the post and effort! Please keep sharing
more such a blog.

https://www.usofficecomsetup.us/
stephen23 avatar stephen23 1 Точки
Very useful post. This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. Really its great article. Keep it up. 
Marketing de Afiliados 

Thanks for this great post, i find it very interesting and very well thought out and put together. I look forward to reading your work in the future.
JOKER GAMING

I think this is a really good article.  You make this information interesting and engaging.  You give readers a lot to think about and I appreciate that kind of writing.
PG SLOT

It proved to be Very helpful to me and I am sure to all the commentators here! 
가상축구 

You have done a great job on this article.  It’s very readable and highly intelligent.  You have even managed to make it understandable and easy to read.  You have some real writing talent. Thank you.
가상축구 

Its a great pleasure reading your post.Its full of information I am looking for and I love to post a comment that "The content of your post is awesome" Great work. 
djmwanga new songs

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.