Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

SiKoh avatar SiKoh 0 Точки

Нужда от мнение относно качеството на следния код

Здравейте на всички и благодаря за отделеното време!

Аз съм начинаещ програмист и моля за мнение и помощ.

 Тове е условието на задачата ....

----------------------------------------------------------------------

1.Изготвяне на проекти

Напишете функция, която изчислява колко часове ще са необходими на един архитект, за да изготви проектите на няколко строителни обекта. Изготвянето на един проект отнема три часа.

Вход

Функцията получава 2 аргумента:

  1. Името на архитекта - текст

  2. Брой на проектите - цяло число в интервала [0… 100]

Изход

На конзолата се отпечатва:

  • "The architect {името на архитекта} will need {необходими часове} hours to complete {брой на проектите} project/s."

--------------------------------------------------------------------------------------------

Това е моят код , който работи 

function neededWorkingHours(architectName, numberProjects){
  
let neededTime = (Number(numberProjects) * 3)
  
console.log (`The architect ${architectName} will need ${neededTime} hours to complete ${numberProjects} project/s.`)
}

neededWorkingHours("Victor", "15")

 

НО .... Junge казва, "твоя код не е верен, научи се да програмираш по-добре"  0/100

-------------------------------------------------------------------------------------

след което аз написах .....

 

function neededWorkingHours(input){
  
let architectName = input[0]
  
let numberProjects = Number(input[1])
  
let neededTime = (Number(numberProjects) * 3)
  
console.log (`The architect ${architectName} will need ${neededTime} hours to complete ${numberProjects} project/s.`)}

neededWorkingHours(["Victor", "15"])

 

И Judge вика " Браво, много добра работа, научила си си урока" 100/100

---------------------------------------------------------------------------------