Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Visual Studio не ми дава да се логна и да ъпдейтна програмата.

Visual Studio не желае да приеме данните за акаунта ми, име и парола, и следователно не иска да ъпдейтне програмата и в момента е неизползваема. Някой срещал ли се е с този проблем? Това е съобщението, което получавам: "An error has occurred and we can no longer retrieve information for your account. Please reenter your credentials."  

Тагове:
0
Fundamentals Module 14/05/2019 11:20:09
krum_43 avatar krum_43 62 Точки

Сигурен ли си ,че си инсталирал Comunity-версията на Visual Studio 2019?

Възможно е да си инсталирал платената версия и да ти е изтекъл гратисният период.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Здравей, 

сигурна съм, че е Community версията. Просто не ми дава да се впиша в програмата с профила на Майкрософт и от там целия проблем.

 

0
vib1336 avatar vib1336 0 Точки

Опитай така: Visual Studio>Help>Send Feedback>Report a problem и от там се логни.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Получавам същия отговор в малко по-различен вариан. "Your sign-in info has expired. Please sign in again. Re-enter your credentials". Виждам го как влиза, и после изкарва това съобщение. Нещо не му е наред.  

0
VasilKotsev avatar VasilKotsev 716 Точки

Често срещан проблем е това, даже скоро пак имаше един колега във форума със абсолютно същия проблем. За съжаление дори "решенията" от MSFT членовете във developer community-то на Visual Studio не винаги работят и не знам защо вече почти 2 години не са го адресирали адекватно (уж пуснаха ъпдейт 2018)... И аз не съм сигурен какви може да са причините (не съм имал подобен проблем, а ползвам Enterprise лицензи), но според тях е възможно ако паролата на MS account-та, с който се опитваш да се релогнеш, да е сменена от support (recovery на акаунта примерно) или ръчно сменана от потребителя. 

Можеш да пробваш да изтриеш SessionTokens.json от %localappdata%.IdentityService\ и да пробваш пак да се логнеш. Друг вариант е просто да си създадеш нов акаунт в Microsoft или да ползваш студентските мейли от SoftUni.

Съветвам те да минеш на VS2019 ако все още караш на старото, стабилно е и най-вероятно са изчистени тези проблеми. Ако все пак същото поведение се появи и при 2019 най-добре си създай нов акаунт.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Здравей,

Благодаря за подробния отзив! Всичко от изброените неща пробвах, и нов айаунт и нова версия и триене на папки, Обаче това със студентските мейли на SoftUni ме заинтригува, би ли ми казал повече? Благодарско! 

 

 

0
VasilKotsev avatar VasilKotsev 716 Точки

Всички студенти в основните програми/пътеки на SoftUni получават студентски лицензи за цялата гама на JetBrains и Microsoft Azure Dev Tools (Visual Studio Enterprise, SQL Server-и, Windows 8.1/10 Multiple editions, ТFS и още куп платени неща), като към второто влизат и студентски мейли, с които може да ползвате Azure portаl-а. Общо взето това са microsoft акаунти. Съмнявам се обаче и това да оправи проблема, щом не става със твой друг, собствен акаунт да се логнеш. По-скоро ще да е някаква драма със cache...

Ако имаш нерви можеш да пратиш Activity Log в developercommunity.visualstudio.com, като submit-неш issue. Обикновено до няколко дни отговарят и досега когато съм поствал за проблеми винаги са ги адресирали.

0
yonkata avatar yonkata 0 Точки

Къде мога да открия такъв студентски лиценз? Иначе пробвах и с нов и с друг акаунт, няма резултат. Та реших да пробвам с този, но нямам идея къде мога да го видя. 

0