Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

PlamenNeykov avatar PlamenNeykov 3 Точки

Задача "Moving Target" минава на 40/100

Здравейте,

Моля за съдействие, в "judge" ми дава 40/100. Прегледах доста решения, но не намирам къде греша. Моя код е:

 

import java.util.ArrayList;
import java.util.Arrays;
import java.util.List;
import java.util.Scanner;
import java.util.stream.Collectors;

public class ExMitExamMovingTarget {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);

        List<Integer> input = Arrays.stream(scanner.nextLine().split("\\s+"))
                .map(Integer::parseInt)
                .collect(Collectors.toList());

        String[] command = scanner.nextLine().split("\\s+");

        while (!command[0].equals("End")) {
            String task = command[0];
            int index = Integer.parseInt(command[1]);

            switch (task) {
                case("Shoot"):
                    if (index>=0&&index<input.size()) {
                        int power = Integer.parseInt(command[2]);
                        int workNum = input.get(index);
                        workNum=workNum-power;

                        if(workNum>0) {
                            input.set(index,workNum);
                        } else {
                            input.remove(index);
                        }
                    } else {
                        break;
                    }
                    break;
                case ("Add"):
                    if (index>=0&&index<input.size()) {
                        int value = Integer.parseInt(command[1]);
                        input.add(index,value);
                    } else {
                        System.out.println("Invalid placement!");
                    }
                    break;
                case ("Strike"):
                    if (index>=0&&index<input.size()) {
                     int value = Integer.parseInt(command[2]);
                     int end = index+value;
                     int start = index-value;

                     if (start>=0&&end<input.size()) {
                         for (int i = start; i <= end; i++) {
                             input.remove(start);
                         }
                     } else {
                         System.out.println("Strike missed!");
                     }
                    }
                    break;
            }

            command = scanner.nextLine().split("\\s+");
        }

        List<String> toPrint = new ArrayList<>();

        for (int i = 0; i < input.size(); i++) {

            toPrint.add(String.valueOf(input.get(i)));
        }
        System.out.println(String.join("|",toPrint));

    }
}

 

Благодаря предварително за съдействието.

Спорен ден.

 

 

 

Тагове:
0
Java Fundamentals
MANEKENA avatar MANEKENA 118 Точки
Best Answer
 for (int i = start; i <= end; i++) {
                             input.remove(start);
                         }

имаш лист 1 2 3 4 5 6 7 8 9 

да речем ,че стартираш от индекс 1 , премахваш елемента на индекс 1

 индекса става i++ демек равен на 2  и какво се случва ?

листа изглежда така в момента - 1 3 4 5 6 7 8 9

премахваш от индекс 2 - листа изглежда 1 3 5 6 7 8 9 

start  = 3 - премахваш и елемента на индекс 3 и листа изглежда така - 1 3 5 7 8 9

според теб отговаря ли на условието това действие ? 

ети ти примерно решение  , разгледай и в цикъл никога не прави remove 

https://github.com/Petrov-connect/Java-Fundamentals/blob/master/MidExam/MovingTarget.java

0
23/02/2021 17:55:38
PlamenNeykov avatar PlamenNeykov 3 Точки

Здравей,

Благодаря за детайлното обяснение и отделеното време.

Пламен 

0
deskttopgamer avatar deskttopgamer -1 Точки

"Hello, I'm gigantic in Japan!" goes the old joke. Notwithstanding, concerning Honkai Impact third, the reduced activity game from miHoYo, that is not kidding. Simply a brief timeframe after its Japanese dispatch, Honkai hit 1,000,000 downloads. desktopgamer Throw in 1,000,000 more in Korea, and Southeast Asia, and Taiwan, and bungle, 6 million first-month huge parts in China — and 35 million downloads when in doubt — and you start to see that Honkai… considering everything, a particularly certified course of action.

-2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.