Loading...

SoftUni в стратегическо партньорство с Tiger Technology

SoftUni в стратегическо партньорство с Tiger Technology

Със седалища в София и Алфарета, САЩ, Tiger Technology e продуктова компания с над 20-годишен опит в разработването на революционни технологии и софтуерни решения в областта на управлението на данни и споделените дискови пространства.

Успеха си компанията дължи не само на брилянтните инженери в екипа си, но и на способността си постоянно да се развива и адаптира към промените в технологичния сектор, оставайки същевременно вярна на първоначалния си фокус - управлението на данни.

В резултат на усилията и иновативността си, днес Tiger Technology разполага с мащабно клиентско портфолио, включващо едни от най-известните медийни и развлекателни компании в света, банки, неправителствени организации, държавни институции, летища и много други - от BBC и Disney през Пентагона и NASA до IBM.

Вижте какво още споделиха нашите партньори:

Какви са визията, мисията и целите Ви, фирмената култура и отличителното за Вашия екип? 

В технологичен план, мисията ни е да продължим близо 15-годишната си работа по разработката на уникални за нашия пазар on-premises-first (OPF) технологии и решения. В момента те стават все по-предпочитан метод за съхранение и управление на данни, тъй като позволяват на всеки малък, среден или голям бизнес с чувствителни данни да извлече възможно най-големите ползи от облачните услуги без да се налага преструктуриране и разделяне с локалната система за съхранение.

Върху този аспект понастоящем са фокусирани и стратегическите ни цели, а именно:

  • Разработката на нови продукти и услуги, както и персонализирането на настоящите ни, така че те да отговарят на нуждите на конкретни индустрии, или както ние в ИТ средите ги наричаме - вертикали.
  • Разширяването на екосистемата ни от партньори, както по отношение на вече споменатите вертикали, така и по отношение на географското им разположение.
  • Утвърждаване на компанията като основен играч на пазара на хибридни решения за съхранение на данни

Когато става дума за фирмената ни култура, целим да съхраним усещането, че всички сме не просто колеги, а членове на един отбор, отдаден на обща мисия. Искаме да продължим да работим със страстта, отдадеността, отговорността и креативността си, както досега, но същевременно и да привличаме още нови, амбициозни, жадни за познания хора, с които да се развиваме заедно.

А какво ни отличава от останалите ли? Ние сме истински пионер в технологичния свят. При нас хората получават предимството да придобият познания и опит в една изключително нишова сфера, с каквато другаде няма да се сблъскат в България, въпреки че в чужбина тя отдавна вече се е наложила.

По какви проекти и продукти работите в момента?

Понастоящем основните ни продукти са:

Tiger Bridge

Това е и главният ни, flagship продукт. Основната задача на Tiger Bridge е да копира или мести данни от едно дисково пространство на друг локален диск, мрежово устройство, лентово устройство или облак. Tiger Bridge също така позволява използването на облачни услуги за съхранение на данни, за да могат да се ползват от приложения, които не са проектирани да работят директно с облака.

В последните години компанията ни установи, че технологията, разработена в Tiger Bridge, може да донесе изключително много ползи за сфери като видео наблюдението и дигитална патология, като поради тази причина в момента се разработват специализирани продукти, които да спомогнат използването й ексклузивно за тези вертикали. Surveillance Bridge, например, е изборът на множество институционални клиенти по света, големи летища, транспортни и спедиторски компании, застрахователи и др.

Tiger Store

Tiger Store пък е нашето решение за директен споделен достъп до файлови системи в условията на мрежи за съхранение на данни, още известни като Storage Area Network (SAN). Сървърният компонент работи под Windows, а клиентите могат да бъдат Windows, macOS и Линукс (определени дистрибуции и версии).

Файловата система, която Tiger Store може да споделя, е популярната в света на Windows NTFS файлова система. Тя сама по себе си не е пригодена за директен едновременен достъп от много компютри, но Tiger Store спомага за регулацията на достъпа от сървъра към файловата система и елиминира риска от загуба на данни.

Tiger Spaces

Централизирането на пространството за съхранение на данни е отдавна наложила се тенденция, особено в ентъртейнмънт индустрията, където Tiger Technology се ползва с доверието на големи клиенти като Rai, Buena Vista International, Headquarters, 5600K Productions .

С нарастването на дисковете и обемите данни, обаче, в централизираното място за съхранение често настъпва хаос, откриването на данни се затруднява, риска от неправомерен достъп до тях се увеличава и т.н.  За да адресираме този проблем, ние създадохме Tiger Spaces, който позволява лесното сегментиране на централизираното пространство и организацията на данните по проекти или критерии, персонализирани спрямо съответния работен процес.

High Availability (HA)

Концепцията за висока степен на достъпност или High Availability (HA) присъства и в Tiger Store, и Tiger Spaces. Целта е да се осигури максимална непрекъсваемост на работата с централизираните системи за съхранение.

За пазара на видео наблюдение наскоро разработихме и допълнителен самостоятелен продукт, Surveillance HA, който осигурява висока степен на достъпност на услуги, предоставяни от системи за видео наблюдение.

Какви са възможностите за развитие и растеж?

Чрез нас младите таланти получават уникалната възможност да придобият експертиза в технологична област, която хем е още непозната в България, хем е сред топ тенденциите в чужбина. В зависимост от позицията, те ще могат да се похвалят и че са в контакт с някои от най-големите компании, организации и институции в света, които са наши партньори или клиенти.

В допълнение, стремителното разрастване на бизнеса ни предполага честото създаване или преминаване в нови позиции. Вече многократно сме наблюдавали как младши инженер израства до ръководител на екип, или специалист обслужване на клиенти поема позицията на инженер продажби. Така че младите хора, които тепърва стартират своите кариери и все още се ориентират с какво искат да се занимават дългосрочно, могат да открият своят път, опитвайки няколко неща.

Какви качества трябва да притежава идеалният кандидат? 

За нас са важни отговорността, отдадеността, честността, стремежа към нови познания, отборния дух. Също така и непредубедеността и нетърпеливостта на човек да развие пълния си потенциал.

В кръвта ни е да търсим решения на проблеми, които отначало може да изглеждат нерешими. Затова ценим още креативността, изследователската нагласа, способността на някого да излиза от зоната си на комфорт, от лесното или познатото.

По какъв начин партньорството със СофтУни ще помогне на младите хора и на индустрията? 

Вярваме силно, че екипните ни ценности и фирмена култура ни правят идеалната среда за млади и новоизграждащи се специалисти, каквито СофтУни подготвя. Не само заради отношението, което те ще получат при нас. Като самостоятелна продуктова компания ние предлагаме пълния набор от дейности – маркетинг, продажби, финанси, административни, инженерни. Това дава възможност на младите да се докоснат до пълния цикъл от разработката до предлагането и поддържането на даден продукт.

По какъв начин сътрудничеството със СофтУни помага за постигане на целите Ви?

Години наред СофтУни демонстрира изключително висок стандарт в подготовката на своите студенти за бъдещата им работа в ИТ сектора. Особено високо ценим, че програмата е изградена по такъв начин, че да накара най-талантливите, амбициозни и любопитни младежи да изпъкнат.

Това е от полза и за двете страни, тъй като създадената основа прави интеграцията им в компания като нашата доста по-кратка и по-лека, а същевременно ни позволява по-лесно да ги обучим на спецификите в нашия бизнес.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.