Loading...

Advanced CSS

Изминало събитие
Дата:
27 октомври 2014
Час:
16:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Advanced CSS" с лектор Иван Кашукеев. Семинарът ще се проведе на 27 октомври (понеделник) от 16:00 до 18:00 часа в учебната зала на СофтУни на ул. Васил Кънчев 26, вх. Д, ет. 4. 
За семинара

Семинарът е с практическа насоченост. В него ще се запознаете с практиките за писане на качествен и структуриран CSS. Семинарът завършва с делова игра.

Програма:

  • Responsive-design (пропорционална промяна на картинки, шрифтове и др.), Media Queries;
  • Performance (производителност) - Спрайтове, Caching, Tools; 
  • Accessibility;
  • Шрифтове;
  • Делова игра.

Място: Софтуерен университет - гр. София, кв. Хаджи Димитър, ул. Васил Кънчев 26, Бизнес сграда "Стефан Караджа", вх. Д, ет. 4 (виж на картата).

Вход свободен.

За лекторите
Иван Кашукеев
Иван Кашукеев има над 4 години опит в областта на Front-end Development. Учи в Телерик от 3 години, а от 1 година и в Софтуерната Академия. Разработчик на уебсайтове, блогове и др. Управител на собствена ИТ фирма.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.