Loading...

Маркетинг на софтуерни продукти и услуги

Изминало събитие
Дата:
10 март 2015
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Маркетинг на софтуерни продукти и услуги" на 10 март 2015 г. (вторник) от 19:00 часа в зала "Open Source" на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Боян Бенев, който има над 15 години опит в маркетинг областта.

За семинара

Семинарът "Маркетинг на софтуерни продукти и услуги" ще протече по следната програма:

  • Въведение
  • Разлики между софтуерни и други продукти и услуги
  • Tools of the trade
  • Най-големи слабости от наблюдения в България
  • Позициониране на български ИТ услуги не като "евтини"
  • Q&A

За лекторите
Боян Бенев
Боян Бенев има над 15 години опит в маркетинг областта в България. Боян е основал първата си компания още като е бил на 16 г. Компанията се е занимавала с маркетинг консултинг и е била базирана във Великобритания. От тогава Боян е развил серия бизнеси. Към момента Бенев се занимава и с лични проекти, като Forward и WOW. Той е и CMO на MammothDB.
Ресурси
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.