Семантичен анализ и работа с големи обеми ключови думи
Изминало събитие
Дата:
04 август 2015
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Семантичен анализ и работа с големи обеми ключови думи", който ще се проведе на 4 август 2015 г. (вторник) от 19:00 часа в зала Inspiration на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 2). Лектор е Николай Галинов.
За семинара
По време на семинара ще разгледаме следните основни теми:
1. Подбор на семантично ядро от ключови думи и фрази
Семантично ядро - набор от ключови думи и словосъчетания, които най-добре описват вид дейност, продукт или услуга, предлагана от сайта. Ще разгледаме подробно как правилно да събираме семантично ядро за целевите страници на нашия сайт.
2. Разширяване на семантично ядро чрез анализ на конкуренцията
Конкуренция в търсачките - сайтове със сходно семантично ядро. Ще разгледаме как да разширим семантичното ядро за нашият сайт, на база семантичното ядро на нашите конкуренти.
3. Подбор на семантика за вътрешно налинкване
Вътрешно налинкване - разпределение на вътрешната линк маса на сайт. Главната цел на вътрешното налинкване е повишаване на тежестта и релевантността на целевите страници. Ще разгледаме как правилно да изготвим анкор лист за разпределение на вътрешната линк маса.
4. Подбор на теми и тезиси за нови статии
SEO копирайтинг - създаване на текстове за уеб сайтове, включващи необходимите ключови думи за оптимизация на сайт в търсачките. Ще разгледаме как правилно да подберем идеи за статии.
Семантично ядро - набор от ключови думи и словосъчетания, които най-добре описват вид дейност, продукт или услуга, предлагана от сайта. Ще разгледаме подробно как правилно да събираме семантично ядро за целевите страници на нашия сайт.
2. Разширяване на семантично ядро чрез анализ на конкуренцията
Конкуренция в търсачките - сайтове със сходно семантично ядро. Ще разгледаме как да разширим семантичното ядро за нашият сайт, на база семантичното ядро на нашите конкуренти.
3. Подбор на семантика за вътрешно налинкване
Вътрешно налинкване - разпределение на вътрешната линк маса на сайт. Главната цел на вътрешното налинкване е повишаване на тежестта и релевантността на целевите страници. Ще разгледаме как правилно да изготвим анкор лист за разпределение на вътрешната линк маса.
4. Подбор на теми и тезиси за нови статии
SEO копирайтинг - създаване на текстове за уеб сайтове, включващи необходимите ключови думи за оптимизация на сайт в търсачките. Ще разгледаме как правилно да подберем идеи за статии.
За лекторите
Николай Галинов
Николай Галинов - SEO специалист и интернет маркетолог в Netpeak, сертифициран Google Analytics, Google Adwords специалист с дългогодишен опит и доказани резултати. Занимава се с маркетинг и оптимизация за търсачки вече 7 години. Към настоящия момент работи паралелно по над 50 проекта, сред които онлайн магазини, туристически сайтове, новинарски портали и редица други малки и големи сайтове.