Gamification
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Gamification, или на български "Игровизация", представлява процесът на въвеждане на елементи от игри в процесите на една компания, или в което и да е действие от ежедневието. С други думи, това е имплементирането на игрови елемент на място, където той по принцип не съществува. "Геймификацията" е изключително модерна тема, тъй като повече и повече компании имплементират елементи от игри в бизнес процесите си с цел да мотиват служителите си да постигат своите цели, както и да повишат продажбите на продуктите си.
В този въвеждащ семинар ще разгледаме няколко наистина инетересни теми и ще отговорим на следните въпроси:
- Какво представлява игровизацията и по какъв начин подобрява работната атмосфера, търсенето на даден продукт и др.
- Какво представлява едно нещо да е "забавно" и как можем да превърнем дейности от ежедневието в по-забавни?
- Как да имплементираме игрови елементи в нашите продукти, на работното място или просто в ежедневните ни дейности?
- Как можем да използваме игровизацията за да разнообразим собственото си ежедневие?
По време на семинара ще получите базисни познания в сферата на игровизацията, които може да обогатите в бъдеще чрез допълнителна литература, която ще бъде предложена по време на събитието.
Здравко Ботушанов е сред топ студентите на Софтуерния университет и е асистент и ментор в СофтУни. Завършил е магистратура в сферата на международната икономика, а в свободното си време се интересува от теми като дигитален маркетинг, разработване на продукти, психология на потребителя и др. Той смята, че за един програмист е от изключително значение да притежава богати познания по маркетинг и мениджмънт, за да може да се развива максимално в тази сфера.