Целта на този курс е да разшири и обогати т.нар. „меки умения“ на участниците в различни направления. Това ще бъде постигнато както с лекционни материали, така и с множество практичеки упражнения, целящи излизане от зоната на комфорт, подобряване на уменията за общуване, развитие на емпатия и умение да се поставиш на мястото на другия. По този начин се постига едно по-ефективно личностно развитие на участниците, което косвено води и до по-добри резултати в професионално отношение.
По време на курса ще бъдат засегнати теми като нетуъркинг, умение за говорене пред публика, работа в екип, даване на обратна връзка на колега и на мениджър, управление на конфликти.
В допълнение ще бъдат засегнати и теми, свързани с личностното развитие, като умението да организираш срещи и да делегираш, техники за управление на времето, поставяне на цели, вземане на решения и лична продуктивност.
Soft Skills – бизнес обучение за лидери - ноември 2015
Умения, които ще придобиеш
- Повишаване на ефективността при презентиране и продажби
- Повишаване на ефективността при общуване и печелене на доверие
- Развиване на силните страни. Осъзнатост в процеса на комуникация
- Първо впечатление. Създаване на контакт
- Идентифициране и развитие на собствените модели на поведение
- Умения за вдъхновяване и мотивиране на останалите
- Влизане в състояние на високи постижения
Теми
-
Представяне на курса. Модул 1: Емоционална интелигентност -
Модул 2: Ефективна комуникация -
Модул 3: Бизнес комуникации -
Модул 4: Презентационни умения -
Модул 5: Мениджмънт и Лидерство -
Модул 6: Продажбени умения – пътят към успешната сделка -
Модул 7: Коучинг -
Модул 8: Сертификация
За кого е подходящ курса?
Курсът е отворен, но е предназначен само за онези, които знаят какво искат, имат ясна посока и са готови да я следват; които разбират разликата между успеха и провала, между реализацията и смирението с работата, за която не сме мечтали.
Кога стартира курсът?
Обучението стартира на 1 декември 2015 и завършва на 2 февруари 2016 с подготвянето и защитата на практически проект, където участниците ще имат възможност да приложат целия набор от придобити умения в хода на курса. Крайният срок за записване в курса и заплащане на таксата за участие е 26 ноември (включително).
Кога и къде ще се провеждат занятията?
Занятията се провеждат веднъж седмично: всеки вторник от 18:00 до 22:00 ч. (в зала Open Source) в сградата на СофтУни. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу. Учебните занятия включват активно участие, много практика и теоретични модели. Внимание: Единствено изключение прави занятието "Модул 2" - то ще се проведе в четвъртък, 10 декември, вместо вторник, 8 декември заради Студентския празник.
Какви са формите на обучение?
Формата на обучение е само присъствена:
За да се придобие едно умение е нужна практика, ето защо курсът се провежда само с присъствена форма на обучение. Така ще имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса.
Ще получа ли сертификат след края на курса?
Обучението завършва с подготовка и защита на практически проект. Всеки участник, който защити проекта си пред комисия ще получи официален сертификат от Софтуерния университет.
Какво представлява практическият проект на края на курса?
Участниците в курса разработват практически проект, който комбинира всички умения (soft skills), заложени в курса. Той е с практическа насоченост и цели участниците да демонстрират нивото си на развитие на придобитите умения, като ги приложат на практика. Проектът се защитава на живо пред комисия, съставена от преподавателския екип.
Колко струва обучението в курса?
За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено интерактивно и практическо обучение в СофтУни, възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат:
Услуга | Цена |
---|---|
Присъствено обучение (включва явяване на изпит и сертификат) | 180 лв. |
Как мога да се запиша?
За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките.
Важно: Местата за участие в курса "Soft skills – Бизнес обучение за лидери" са ограничени до 100, така че побързайте да запазите мястото си, като осъществите плащане за курса.
В отделните модули са предвидени гост лектори, доказани специалисти и професионалисти по конкретната тема, които да дадат още един поглед върху въпроса и повече добавена стойност за участниците.
Виктор Балабанов
Преподавател
Виктор Балабанов е Магистър организационен психолог и сертифициран бизнес треньор с повече от 7 години практически опит в провеждането на тренинги, обучения и тиймбилдинг в България и в страните от Балканския полуостров. От месец септември 2014г. стартира собствен проект: I can be … - инициатива насочена към развитието на презентационни умения при младите хора и осъществяването на връзката между образованието и бизнеса в България.
Професионалният му опит включва работа с над 60 компании опериращи на българския пазар, от всички сектори. Провел е над 250 обучения, като е обучил над 8000 души, заети в различни сектори и на всички нива в компаниите. Теми на обученията: Ефективна комуникация, Презентационни умения, Мениджмънт и лидерство, Управление на времето, Управление на промяната, Умения за продажби, Водене на преговори, Ефективна работа в екип, Фасилитиране на срещи, Тиймбилдинг и др.
Емил Ставрев
Преподавател
Емил Ставрев има богат опит в областта на предприемачеството, бизнес развитие и оперативен мениджмънт, мениджмънт и маркетинг на бранд и продукти, софтуерни иновации, потребителско поведение, Еarly adoptions & StartUp. Има опит в Управление на програми и проекти, социален и онлайн маркетинг и мениджмънт, Невро-лингвистично програмиране (НЛП) и др.
Емил е основател на ConenctiveLab®, както и VP Маркетинг и спонсорство в Института по Управление на Проекти – България.
В момента е програмен мениджър за хардуер и консумативи за Европа, Близкия Изток и Африка в HP. Account Manager - управление Бизнес Информационен и Консултантски услуги в ICAP България. Завършил е "Глобален Мениджмънт и маркетинг" в Kassel Universitat - Германия, както и МТМ Колеж в София.
Николай Костов
Преподавател
Николай Костов е предприемач с над 15 годишен опит в областта на Интернет маркетинга и търговията. Изучавал е „Компютърни системи и технологии” в България и „Дизайн на комуникациите” в Германия. Това определя и професионалното му развитие, насочено към информационните технологии, е-бизнеса, медиите и рекламата. През последните 9 години е активен участник в търговския процес в компаниите в които работи. С негова помощ или благодарение на него, в рамките на 4 години, са извършени продажби за над $10,000,000.00. Повратна точка в кариерата му е създаването на собствени ИТ и медиини бизнеси с основен фокус върху търговията и продажбите. Персонала на фирмите е съставен от над 80% търговци, лично обучени и подготвяни от самия него.
От 2014-та година, води курсове за Успешни продажби и Психология на успешните продажби. Предприемаческото мислене, опита с клиенти в България и чужбина, познаването на информационните технологии и бизнес моделите в съвременния дигитален свят, съчетани с търговския подход и опита му в управлението на търговски екипи гарантират, че ще получите експертен отговор на всеки ваш въпрос, както и отговора на най-важния от тях: „Какъв е пътят към успешната сделка?”
Анастас Гогов
Преподавател
Анастас Гогов e основател, екзекютив коуч и фасилитатор на The Management Board – бизнес организация насочена към собствениците и мениджърите на малки, средни и големи бизнеси с единствена цел – подкрепа на техния растеж, генериране на по-високи бизнес резултати чрез повишена ефективност на ниво лидерство и стратегически процеси в организацията. Помага на ръководителите от най-високо ниво да се развиват като лидери, вдъхновители и мотиватори за своите екипи и организации.