Социални Мрежи - Що е то? Какво са те за нашия бизнес, продукт или фирма
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Знаете ли защо така бързо социалните мрежи навлязоха в нашия живот?
Знаете ли как да ползвате всяка една от тях?
Знаете ли основните маркетингови принципи на социалните мрежи и що е то "потребителско поведение"?
Какво различава Уеб Сайта от Профила или страницата в социалните мрежи?
Отговорите на тези и много дргуги въпроси ще бъдат разгледание, защото социалните мрежи навлизат все по-интензивно в ежедневието ни. Обаче, защо и как това се случва, е осъзнато от много малко хора.
Начинът, по който информацията достига до нас се променя, а с това и нашето поведение и нагласа. Именно това разграничава всяка една социална мрежа и предлагания от нея инструментариум за ползване и достигане до желаната аудитория. Затова ще разгледаме най-популярните от тях, ще видим какво ни предлагат, за да осъществим желаната от нас цел.
Въпреки, че ползването им става все по-лесно и интуитивно, основни познания по маркетинг са неразделна част от всяко едно начинание в социалните мрежи. Затова именно тук ще разгледаме примери от практиката и най-ефективно работещите стратегии за свързване и ангажиране с целеви аудитории.
Какво ще науча:
- Как работят социалните мрежи и причината за техния успех
- Различните видове социални мрежи и инструментариум
- Комуникационна стратегия и планиране в социалните мрежи
- Ролята на Маркетинга. Цели и управление
- Съдържание и инструменти
Емил има богат опит в областта на предприемачеството, бизнес развитие и оперативен мениджмънт, мениджмънт и маркетинг на бранд и продукти, софтуерни иновации, потребителско поведение, Еarly adoptions & StartUp. Има опит в Управление на програми и проекти, социален и онлайн маркетинг и мениджмънт, Невро-лингвистично програмиране (НЛП) и др.
Емил е основател на ConenctiveLab®, както и VP Маркетинг и спонсорство в Института по Управление на Проекти – България.
В момента е програмен мениджър за хардуер и консумативи за Европа, Близкия Изток и Африка в HP. Account Manager - управление Бизнес Информационен и Консултантски услуги в ICAP България. Завършил е "Глобален Мениджмънт и маркетинг" в Kassel Universitat - Германия, както и МТМ Колеж в София.