Маркетингови и търговски стратегии за малък и среден бизнес
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
За кого е предназначен този семинар?
Управители и мениджъри, които искат да:
- Изградят ясна и конкретна стратегия за работа с клиенти;
- Знаят и определят сами позиционирането си в съзнанието на потребителите;
- Рекламират таргетирано, постоянно и ефективно;
- Изградят план за подобряване на обслужването в рамките на бизнеса си и увеличаване нивата на проджби.
В този семинар ще дадем практически съвети за изграждане на по-добра система за:
- Информираност за пазара и за клиентите;
- Комуникация между компанията, клиентите и потенциалните такива;
- Управление на рекламните действия, така че те да бъдат целенасочени и ефективни.
Когато знаете точните принципи, резултатите идват бързо. Не е нужно да сте маркетингов експерт, за да разбирате принципите как да продавате своя продукт.
Този семинар е базиран изцяло на практиката, с подредени стъпки и конкретни действия, за прилагането на които не са необходими допълнителни разходи или време.
Програма на семинара
- Проучване на пазара, правене на анкети;
- Как да използваме силата на брандинга;
- Рекламна кампания за малката компания, фирмена култура и обслужване на клиентите;
- Достигане на по-голяма аудитория чрез социалните мрежи;
- Позициониране и определяне на маркетингова ниша;
- Как да създаваме послания и да продаваме повече.
Вергиния Къшева е маркетинг и бизнес консултант, лектор по продажби, маркетинг и мениджмънт, управител на маркетингова агенция. Провежда тренинги и консултира компании в България, Румъния, Македония и Русия.
Работила е с водещи български компании, за подобряване на бизнес процесите, техните резултати чрез създаване на по-добра комуникация в и извън екипа, изграждане на маркетинг кампании и вътрешни тренинг програми за развитието на служителите.
Ръководила е българския клон на международна консултантска компания в сферата на организационното и стратегическо консултиране. В момента управлява "Market Up" – маркетинг студио, което създава бизнес концепции, изграждане на бранд и цялостни продажбени стратегии за привличане на нови клиенти.