Loading...

Next Generation Mobile Location Data Technology

Изминало събитие
Дата:
01 март 2016
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Join us for a free talk on "Next Generation Mobile Location Data Technology" at SoftUni on 1st March 2016, 7:00 PM. Speaker is Phillip Zakas - Cofounder, CTO - Parkour Method. The talk is a webinar over Skype that will be broadcasted in our lab Open Source.
За семинара

The program of the webinar will focus on the following:

  1. Phillip will share interesting bits of his experience in the tech/entrepreneurship space and factors that contribute to his focus on Location
  2. Explore trends and challenges in the location data technology with some real-life examples
  3. Offer some Tips and tricks for developers 
  4. Share what he is doing at Parkour Method at the moment and how developers can benefit from accurate and energy-efficient location data.
  5. Q&A
За лекторите
Phillip Zakas
Phillip Zakas has over 16 years of Tech Entrepreneurship Experience. He authored 13 patent applications and is listed as one of the top 15 tech CEOs on the East Coast.
Ресурси
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.