Loading...
курс

Facebook маркетинг - февруари 2016

Умения, които ще придобиеш

  • Как да брандираме нашата Facebook страница
  • Как да разбираме психологията на потребителя във Facebook
  • Как да си създадем авторитет и позиционираме правилно
  • Как правилно да таргетираме нашите реклами
  • Как да създаваме рекламни текстове, които продават

Теми

За кого е подходящ курса?

Курсът е подходящ за всеки, който иска да усвои тънкостите на Facebook маркетинга.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване в курса и заплащане на таксата за участие е 1 февруари (включително).

Обучението стартира на 2 февруари 2016 и завършва на 23 февруари 2016 с практическа разработка на конкретна Facebook стратегия за сегашен или бъдещ бизнес. 

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат веднъж седмично: всеки вторник от 19:00 до 22:00 ч. (в зала Open Source) в сградата на СофтУни. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу.

Какви са формите на обучение?

Формата на обучение е само присъствена:

За да се придобие едно умение е нужна практика, ето защо курсът се провежда само с присъствена форма на обучение. Така ще имате възможност да посещавате занятията на място в университета, да участвате в упражнения в учебната зала, имате достъп до всички материали от курса.

Какво представлява практическият проект на края на курса? Ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с изпит, който ще представлява разработване на конкретна Facebook стратегия за сегашния или бъдещ бизнес на курсиста. Стратегията се разработва на база знанията, придобити по време на курса и по конкретния стратегически темплейт, който ще се сподели на последната лекция от курса.

След разработване на стратегията, тя се изпраща на stiliyan@zapomedia.com за оценяване и рецензия. Всички студенти ще получат отговор в рамките на 2 седмици.

Всеки участник с оценка над Много добър 5.00 ще получат официален сертификат от Софтуерния университет.

Колко струва обучението в курса?

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено интерактивно и практическо обучение в СофтУни, възможност за участие в изпит и издаване на сертификат:

УслугаЦена
Присъствено обучение (включва явяване на изпит и сертификат)180 лв.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете на оранжевия бутон "ЗАЯВИ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките.

Важно: Местата за участие в курса "Facebook обучение за бизнес лидери" са ограничени до 130, така че побързайте да запазите мястото си, като осъществите плащане за курса.

Стилиян Запорожанов

Преподавател

Стилиян Запорожанов е съосновател на дигиталната маркетинг компания - Zapomedia, онлайн академията за бизнес обучения - Oba.bg и сайта за здравословно хранене - Zdravei.org

В последните 2 години Facebook стратегиите на Стилиян са продали физически и онлайн продукти на стойност над 1 млн. лева. Той има опит в менажирането на рекламни кампании в различни индустрии - информационни продукти и курсове, физически продукти и услуги, онлайн магазини, събития на живо, мобилни приложения, софтуери и други.

Клиентското портфолио на неговата компания Zapomedia включва един от най-успешните български онлайн предприемачи - Наталия Кобилкина, с която заедно за 1 година успяват да постигнат ръст на нейната фен база от 50,000 до 320,000 фена без реклама и увеличение на продажбите й с над 50%.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.