E-mail маркетинг за онлайн магазини
Изминало събитие
Дата:
11 март 2016
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "E-mail маркетинг за онлайн магазини", който ще се проведе на 11 Март 2016 г. (петък) от 19:00 часа в зала Inspiration на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, партер). Лектор е Димитър Савов.
За семинара
Семинарът E-mail маркетинг за онлайн магазини ще разгледа най-ефективните методи за използване на имейл маркетинг и как той може да подпомага всички останали маркетингови инициативи. Ще разгледаме защо голяма част от маркетолозите смятат за самоубийство маркетингов микс без имейл маркетинг и причините поради които имейл маркетинга е толкова ефективен. Във втората част на семинарa ще научите как някои от най-големите брандове в света използват имейл маркетинг и Димитър Савов ще сподели някои от своите лични разработки и визия за бъдещето.
Семинарът е за напреднали маркетолози, професионалисти по социален и дигитален маркетинг и бизнеси, които желаят да използват e-mail като маркетингов канал.
Ще разгледаме следните теми:
1. Създаване на карта на всички пътища на потребителите - ще представим метода за построяване на правилно преживяване за потребителите който в зависимост от това каква интеракция са имали с магазина определя каква ще бъде следващата комуникация, която, ще получат.
2. Динамичен имейл маркетинг и автоматизация.
3. Добри практики, лоши практики и много лоши практики.
4. Софтуерни инструменти.
5. Как го правят най-добрите.
6. Как го правят в Startup Masters.
Семинарът е за напреднали маркетолози, професионалисти по социален и дигитален маркетинг и бизнеси, които желаят да използват e-mail като маркетингов канал.
Ще разгледаме следните теми:
1. Създаване на карта на всички пътища на потребителите - ще представим метода за построяване на правилно преживяване за потребителите който в зависимост от това каква интеракция са имали с магазина определя каква ще бъде следващата комуникация, която, ще получат.
2. Динамичен имейл маркетинг и автоматизация.
3. Добри практики, лоши практики и много лоши практики.
4. Софтуерни инструменти.
5. Как го правят най-добрите.
6. Как го правят в Startup Masters.
За лекторите
Димитър Савов работи в сферата на уеб дизайна и онлайн маркетинга от 12 години. В момента работи по глобализирането на онлайн магазини с дигитален маркетинг. Участвал е в близо 200 онлайн бизнес проекта. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.

Ресурси