Компютърна 3D анимация за игралната, анимационната и филмова индустрии
Изминало събитие
Дата:
23 март 2016
Час:
20:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатен семинар на тема "Компютърна 3D Анимация за игралната, анимационната и филмова индустрии", който ще се проведе на 23 март 2016 г. (сряда) от 20:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, партер). Лектор е Димитър Дечев.
За семинара
- Начало - 10-минутна видео и слайд презентация на 3D анимации и илюстрации.
- Защо 3D визуализацията ще става все по-важна във всички аспекти на живота?
- Кои индустрии имат най-голяма нужда от кадри за 3D визуализация?
- Какви програми се използват в 3D индустрията?
- Видове специалности в индустрията и конкретните изисквания и стандарти. Арт дизаин, 3D моделиране-скулптиране, текстуриране – 3D Painting, осветление, работа с 3D камера, видео-монтаж (post production), специални ефекти, звуково и музикално оформление.
- Какво ниво на умения и портфолио – „Demo Reel” е необходимо за кандидатстване във видео-гейм компании, компании за филмови ефекти или 3D анимационни филмови компании?
- Демонстрация на живо от някои реални работни файлове с 3D геометрия, текстури, осветление и камери през софтуерните програми.
- Дискусия на тема - как и какво бихте желали да изучавате в тази област?
За лекторите
Димитър Дечев
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONY Entertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal , THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като SAATCHI & SAATCHI, ONLIVE TECHNOLOGIES, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONY Entertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal , THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като SAATCHI & SAATCHI, ONLIVE TECHNOLOGIES, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
Ресурси