Loading...

Как да стана бизнес гуру с помощта на маркетинга и брандинга?

Изминало събитие
Дата:
25 април 2016
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Как да стана бизнес гуру с помощта на маркетинга и брандинга?", който ще се проведе на 25 април 2016 г. (понеделник) от 19:00 часа в зала Code Ground на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, партер). Лектор е Станимир Андонов.
За семинара

Думата „гуру“ (от санскрит) е хиндуистки религиозен учител и в случая е заимствана от будистките монаси учители, които са духовни водачи на много хора от западния свят.
Да бъдеш „коуч“, „ментор“, „трейнър“, „инструктор“ или просто „гуру“ днес е много популярен занаят. Да си гуру е и бизнес. В този семинар ще направим маркетингов анализ на този вид бизнес. Ще разгледаме какво прави един гуру, за да бъде успешен. Заедно ще помислим за практически приложими стъпки за изграждане, развитие и стратегическо управление на един хипотетичен гуру. Гуру бизнесът ще бъде анализиран с помощта на инструментите на съвременния маркетинг и брандинг. 
В семинара ще бъдат разгледани теми и въпроси като:

  • Защо да стана бизнес гуру?
  • Основни маркетингови принципи на гуру бизнеса.
  • Как да сегментираме потенциалните си последователи и към кои групи да се фокусираме, за да ги привлечем?
  • Защо и как да диференцираме себе си като гуру от другите гурутa?
  • Как да осъществим сами позиционно изследване на конкурентите ни на пазара?
  • Как да се позиционираме като гуру?
  • Как да използваме физическо и психологическо позициониране?
  • Създаване на позиционно послание и позиционен слоган.
  • Стратегии за репозициониране на гуру.
  • Изграждане на гуру бранд – практически стъпки.
  • Елементи на гуру бранда.


За лекторите
д-р Станимир Андонов
Станимир Андонов е е лектор и консултант по маркетинг и брандинг с голям опит. Той е доктор по маркетинг и преподавател във Висше Училище по Застраховане и Финанси – София. Той също е член на Американската Маркетингова Асоциация и мениджър на Sofia Marketing School – център за професионално практическо обучение по маркетинг и брандинг.
Автор е на книгата Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания. Научете повече от неговия сайт
Ресурси
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.