Как да стана бизнес гуру с помощта на маркетинга и брандинга?
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Думата „гуру“ (от санскрит) е хиндуистки религиозен учител и в случая е заимствана от будистките монаси учители, които са духовни водачи на много хора от западния свят.
Да бъдеш „коуч“, „ментор“, „трейнър“, „инструктор“ или просто „гуру“ днес е много популярен занаят. Да си гуру е и бизнес. В този семинар ще направим маркетингов анализ на този вид бизнес. Ще разгледаме какво прави един гуру, за да бъде успешен. Заедно ще помислим за практически приложими стъпки за изграждане, развитие и стратегическо управление на един хипотетичен гуру. Гуру бизнесът ще бъде анализиран с помощта на инструментите на съвременния маркетинг и брандинг.
В семинара ще бъдат разгледани теми и въпроси като:
- Защо да стана бизнес гуру?
- Основни маркетингови принципи на гуру бизнеса.
- Как да сегментираме потенциалните си последователи и към кои групи да се фокусираме, за да ги привлечем?
- Защо и как да диференцираме себе си като гуру от другите гурутa?
- Как да осъществим сами позиционно изследване на конкурентите ни на пазара?
- Как да се позиционираме като гуру?
- Как да използваме физическо и психологическо позициониране?
- Създаване на позиционно послание и позиционен слоган.
- Стратегии за репозициониране на гуру.
- Изграждане на гуру бранд – практически стъпки.
- Елементи на гуру бранда.
Автор е на книгата Маркетингово позициониране – теория, практика и изследвания. Научете повече от неговия сайт.