Цялостни решения за онлайн магазини
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Заповядайте на безплатния семинар „Цялостни решения за електронни магазини“, който ще се проведе на 14 март от 19 часа в сградата на Софтуерния университет. По време на събитието ще имате възможността да научите ключовите елементи от създаването на успешен онлайн магазин - колко време би ни отнело да създадем работеща платформа, какви банкови решения да изберем, как да изградим успешен маркетинг. Семинарът е организиран съвместно със СИБАНК, STENIK и Shopiko! Програмата на семинара вижте тук:
Модератор: Шезаи Шекиров
18:30 – 19:00 Регистрация и кафе
19:00 – 19:20 Банкови решения за онлайн магазини
Шезаи Шекиров, ръководител отдел „Ежедневно банкиране“,
СИБАНК
19:20 – 19:40 Можем ли да си направим онлайн магазин за 24 часа?
Димитър Денев, маркетинг специалист,
SuperHosting.Bg, Shopiko
19:40 – 20:00 Маркетинг и промотиране на онлайн магазин
Димитър Савов,
SoftUni Digital
20:00– 20:20 Животът на един успешен онлайн магазин. Как да растете умно в технически аспект?
Стефан Чорбанов,
Stenik
22:20 – 20:30 Дискусия и закриване
20:30 – 21:00 Коктейл
*Забележка: програмата може да бъде допълнително променяна.
Шезаи Шекиров е ръководител на отдел Ежедневно банкиране в СИБАНК. Кариерата му е свързана с банковия сектор, като последователно е заемал ръководни позиции в областта на директните продажби за МСП и подпомагане на продажбите и маркетинг за МСП и корпоративни клиенти. Интересите му основно са свързани с развитието на електронната търговия, дигитални решения за бизнеса и използване на големите данни за бизнес цели.
Димитър Денев е маркетинг специалист в СуперХостинг.БГ - най-бързо развиващата се и най-голяма хостинг компания в България. Димитър има над 10 – годишен опит в областта на Маркетинга и електронната търговия. Той може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но предпочита да продава пред това да програмира.
Димитър Савов работи в сферата на дигиталния маркетинг вече над 13 години. Има успешни рекламни и маркетингови кампании в 65 държави от 6 континента. През годините е участвал в над 200 web проекта и е имал късмета да работи с фирми от целия свят. Основател е на агенцията за дигитален маркетинг Startup Masters.
Стефан Чорбанов основава Stenik заедно със състудента си Николай Димитров преди 14 години. Със своите съдружници налага Stenik като водеща уеб агенция за разработка на интернет магазини в България и трупа e-Commerce опит от клиенти като Hippoland, Global Brands, Orange Center, KFC, Ozone и др. От 6 години, като хоби, развива свои собствени онлайн магазини, което го прави специалист не само от страната на разработчика, а и от страната на търговеца – комбинация от опит, който малцина притежават.