Софтуерно Инженерство

Курс Game Development Fundamentals - февруари 2018

Game Development Fundamentals - февруари 2018

Срокът е изтекъл
Game Development Fundamentals - февруари 2018 icon
Присъствено
109 / 110
Онлайн
678 / 1000

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • Основно познание за процеса на Game Development
  • Подбор на игрова тематика за Game Development
  • Стратегическо планиране на цялостния Game Development процес
  • Изготвяне на основен бюджет за Game Development
  • Подбор на визуална концепция за Game Development
  • Изготвяне на „Game Bible” – основната документация в Game Development процеса

Теми

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*

Курсът е подходящ за всички курсисти, които имат интерес към Game Development процеса. Необходимо е да имат базови познания за работа с програми като Microsoft Word and Microsoft Excel.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 12 февруари. Обучението стартира на 14 февруари 2018 г. и завършва с предаване на проект до 15 април 2018 г.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатите за курса, вие ще бъдете записани в него.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на Софтуерния университет всяка сряда от 19:00 в зала Knowledge.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, да предавате домашни за проверка, както и достъп до live стрийминг, в случай че сте се записали успешно за изпит. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, да предавате своите домашни за проверка, както и достъп до live стрийминг след успешно записване за изпит.

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Certificate

Какво представлява практическият изпит на края на курса и ще получа ли сертификат?

Изпитът ще се състои в изготвяне на „Game Bible” на тема избрана по желание на всеки студент. Студентите ще имат 14 календарни дни за изпълнение на заданието, след края на последната лекция.Всички преминали изпита могат да получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над много добър (5.00)

Има ли допълнителни изисквания?

Студентите трябва да имат инсталирани Microsoft Word and Microsoft Excel или аналогичен софтуер.

Колко струва обучението в курса? 

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на Софтуерния университет, заплащат еднократна такса.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване в присъствена форма на обучение

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
Безплатно
Изпит (до 28.02.2018 г.)

Ранно записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
100 лв.
Изпит (след 28.02 дo 31.03.2018г)

Записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
  • Достъп до live стрийминг
200 лв.


quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (28 февруари).


Преподавател

Dimitri avatar
Димитър Дечев
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.