The Art of Listening
Изминало събитие
Дата:
27 март 2020
Час:
19:00
Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.
Гледайте безплатно онлайн семинар на тема "The Art of Listening" нa 27 март 2020 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Росен Живков.
За семинара
“Те се разбират само с поглед.”
“Чувствах се сякаш се познаваме от години, а едва се запознахме. “
Не, това не са реплики от романтичен филм. Това се случва когато слушате събеседника си истински. Кога за последно някои ви изслуша „истински“? Не ... не просто да не ви прекъсва. A да ви разбира с половин дума. А кога за последно Вие истински изслушахте събеседника си? В семинара ще се говори за умението да слушаме на всички нива. Да слушаме активно, да проявяваме емпатия и да чуваме неизказаното: чувствата, емоциите, желанията и страховете на другите. Защо?
• За да създавате трайни връзки в бизнеса и в личния си живот.
• За да навлизате в дълбочина в комуникацията си.
• За да чувате неизказаното.
• За да се превърнете в безценен събеседник и да откриете колко по-задълбочен е света на комуникацията от колкото някога сте предполагали.
За какво ще си говорим:
• За 10-те вътрешни гласа които ни пречат да слушаме (за осъдителния глас, за онзи който ни кара да се тревожим, за гласа „който знае винаги всичко“, на гласа на егото).
• За всички грешки, които правим в слушането.
• За умението да задаваме точните въпроси.
• За слушането с „цялото тяло“ (без косата :)).
• За (не)търпението водещо до (не)слушане.
• За слушането с емпатия и как да накараме другия да се почувства „почувстван“.
• За това дали в спора се ражда истината и как се руши разбирателството.
А дали това умение е приложимо в работата? Като вземем предвид, че комуникацията е от най-търсените умения в бизнеса, и същевременно 55% от времето ,през което комуникираме ние всъщност трябва да слушаме, ще оставим този отговор на вас.
“Чувствах се сякаш се познаваме от години, а едва се запознахме. “
Не, това не са реплики от романтичен филм. Това се случва когато слушате събеседника си истински. Кога за последно някои ви изслуша „истински“? Не ... не просто да не ви прекъсва. A да ви разбира с половин дума. А кога за последно Вие истински изслушахте събеседника си? В семинара ще се говори за умението да слушаме на всички нива. Да слушаме активно, да проявяваме емпатия и да чуваме неизказаното: чувствата, емоциите, желанията и страховете на другите. Защо?
• За да създавате трайни връзки в бизнеса и в личния си живот.
• За да навлизате в дълбочина в комуникацията си.
• За да чувате неизказаното.
• За да се превърнете в безценен събеседник и да откриете колко по-задълбочен е света на комуникацията от колкото някога сте предполагали.
За какво ще си говорим:
• За 10-те вътрешни гласа които ни пречат да слушаме (за осъдителния глас, за онзи който ни кара да се тревожим, за гласа „който знае винаги всичко“, на гласа на егото).
• За всички грешки, които правим в слушането.
• За умението да задаваме точните въпроси.
• За слушането с „цялото тяло“ (без косата :)).
• За (не)търпението водещо до (не)слушане.
• За слушането с емпатия и как да накараме другия да се почувства „почувстван“.
• За това дали в спора се ражда истината и как се руши разбирателството.
А дали това умение е приложимо в работата? Като вземем предвид, че комуникацията е от най-търсените умения в бизнеса, и същевременно 55% от времето ,през което комуникираме ние всъщност трябва да слушаме, ще оставим този отговор на вас.
За лекторите
Росен Живков
Росен е основател на Abilitics, софтуерна фирма фокусирана в сферата на Microsoft технологиите и Azure.
Фирмата основава на 23 годишна възраст като преди това ръководи обучения по програмиране. Kонсултирал e клиенти като Coca Cola, A1 & British Telecom. За 15 години професионален опит е изписал доста код, ръководил проекти, продавал, преговарял и... вдъхновявал (или поне се е опитвал). Бивш състезател по информатика. В свободното си време катери планини бързо, чете бавно и понякога танцува. В момента Росен работи по (почти) невъзможната задача да накара чатбот с звучното име „Skilly the bot“ да учи хора на комуникационни умения и емоционална интелигентност.
Фирмата основава на 23 годишна възраст като преди това ръководи обучения по програмиране. Kонсултирал e клиенти като Coca Cola, A1 & British Telecom. За 15 години професионален опит е изписал доста код, ръководил проекти, продавал, преговарял и... вдъхновявал (или поне се е опитвал). Бивш състезател по информатика. В свободното си време катери планини бързо, чете бавно и понякога танцува. В момента Росен работи по (почти) невъзможната задача да накара чатбот с звучното име „Skilly the bot“ да учи хора на комуникационни умения и емоционална интелигентност.