Java OOP - октомври 2021
Loading...
курс

Java OOP - октомври 2021

Умения, които ще придобиеш

  • Разбиране на парадигмата обектно-ориентирано програмиране
  • Капсулация на данните
  • Използване на Reflection
  • Прилагане на принципите от обектно-ориентираното програмиране
  • Създаване на йерархия от класове и наследяване
  • Компонентно тестване

Теми

Виж всички теми

За кого е подходящ курсът?

Курсът е подходящ за студенти, усвоили синтаксиса на езика и работата със стандартната библиотека, желаещи да усвоят принципите и добрите практики на обектно-ориентираното програмиране.

Кога стартира курсът?

Обучението стартира на 26 октомври 2021 г. Занятията ще се провеждат изцяло онлайн, както следва:

лекции - всеки вторник и петък, от 18:00 до 21:30 часа;
упражнения - всеки понеделник и четвъртък, от 18:30 до 22:00 часа.

Подробен график на занятията можете да откриете в раздел “Теми”.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Можете да се обучавате онлайн в реално време. След всяко занятие, в рамките на часове, получавате и достъп до записа на занятието и учебните ресурси.

Какво представлява изпитът и кога ще се проведе?

Изпитът ще се проведе онлайн и се състои от практическа и теоретична част. Практическата част ще бъде под формата на практически задачи и ще се проведе на 11 декември, а теоретичната част ще бъде под формата на тест, който ще се състои на 11 декември.

Ще получа ли сертификат след изпита?

След преминаване на изпита, ще придобиете сертификат от СофтУни, ако получите оценка над Мн. добър 5.00 от практическата част, а също така ще имате възможност да получите държавно признато "Удостоверение за професионално обучение", валидно в целия Европейски съюз. Изискванията за получаване на удостоверение можете да разгледате ТУК.

Java OOP - октомври 2021
Java OOP - октомври 2021

Мартин Паунов

Преподавател

Мартин Паунов има опит в разработката на различни софтуерни решения в технологичните стекове на Java, C++ и C#. Разработвал е Windows апликации с интеграция на Machine Vision системи за индустриална автоматизация. В момента е разработчик във Virtual Racing School - автомобилен симулатор, използван от световноизвестни състезатели от Nascar и други автомобилни състезания, където използва Java, GWT, Google App Engine в своята работа. Участвал е в организирането и провеждане на различни курсове с технологии C#, Java, както и обучения на теми Data Structures and Algorithms.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*