Loading...

Корпоративните обучения на СофтУни: опитът на GfK Bulgaria

Корпоративните обучения на СофтУни: опитът на GfK Bulgaria

Все повече бизнеси осъзнават нуждата да развиват пълния потенциал на своите служители. Ние в СофтУни вярваме, че най-добрият метод за постигане на тази цел е чрез непрестанно взаимодействие между бизнеса и образованието.

Именно затова разработваме специални корпоративни обучения, които да отговарят на конкрентните нужди на партньорите ни. Днес ще ви срещнем с GfK – най-голямата немска компания за маркетингови изследвания, оперираща в над 60 държави с над 9000 служители в глобален план и повече от 830 в българския офис.

Екипът на GfK Bulgaria ни се довери за провеждането на обучение по MS SQL. Ето какво сподели Димитър Янев - Team Manager в GfK:

Каква стойност откривате в корпоративните обучения? 

Корпоративните обучения за нас са възможност да придобием компетенции и експертиза, с каквито не сме разполагали и трудно бихме могли да изградим сами отвътре. Специализираните технически обучения също така са възможност за нас да сверим и надградим нивото на конкурентноспособност на GfK в предоставянето на пазарни данни и познание, където сме световен лидер. Ползата за нас се изразява в ускоряване и оптимизация в производството на нашия продукт, на основата на пълноценно изпозлване на актуални софтуерни програми. 

Какви цели се стремите да постигате чрез корпоративни обучения? 

Освен вече споменатото изграждане и развитие на висок технически капацитет в рамките на GfK, наша цел също е да подпомогаме служителите ни в личния им стремеж за професионално усъвършенстване. Предлагаме им достъп до знания на високо експертно ниво, което води и до ръст на мотивацията и професионалното им самочувствие. Това разбира се е и в унисон с нашето мото – Growth from Knowledge. 

Кои обучения избрахте и колко служители се включиха?  

Спряхме се на специално адаптирано към нуждите ни обучение по MS SQL, в което участваха 9 членове на екипа Global Masterdata Governance. Макар и в някаква степен съдържанието му да е базисно, то е от фундаментално значение за нашата дейност. 

Каква беше целта на корпоративните обучения в СофтУни? 

Екипът Global Masterdata Governance в GfK обработва изключително големи масиви от данни за продукти от различни пазари по света. И тъй като работата често се отнася до изваждане на големи справки, обновяване на отделни елементи от тях и коригиране на грешки, необходимо ни беше да задълбочим знанията и уменията си в MS SQL, за да ускорим и олектотим тези процеси. 

Кое беше най-ценното, което получихте от тях? 

Предварителните ни очаквания за изучаване предимно на конкретни стъпки в MS SQL и писане на специфичните за него скриптове, бяха значително надминати, тъй като освен това се запознахме на почти академично ниво с общите постановки в базите данни и логиката на обработването им с SQL. Тоест получихме много комплексно разбиране не само какво да правим с програмата, но и как да се съобразим с начина ѝ на функциониране и добрите практики за оптимални резултати. 

Смятате ли, че обученията ще са от полза за дейността ви? 

Положителният ефект от обучението ни ще се усети във всички мащабни проекти, с които екипът ни ще занамава занапред.  

Според вас, имат ли място корпоративните обучения във всяка организация и защо? 

Независимо колко специфични и уникални могат да бъдат дейностите и методите в някои организации, те не биха могли да оцелеят в динамиката на пазарите и конкуренцията, стоейки в изолация от актуалните тенденции, технологии и компетенции. Ние в GfK отлично знаем това и ежедневно подпомагаме лидерите в редица индустрии в техния стремеж, на база нови знания, да създават и позиционират продуктите си съобразно очакванията на потребителите. Корпоративните обучения по подобен начин ни помагат да градим нови умения и способности, чрез които да поддържаме лидерските позиции на GfK и да сме винаги релевантни към нуждите на нашите клиенти. 

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.