SoftUni 3.0 – колко крачки извървяхме по пътя към успеха
"Зад една успешна организация винаги стои група от хора, споделящи общи ценности, преследващи заедно една мисия, създавайки култура, която носи мотивация и вдъхновение. Целта на СофтУни е да бъде организация, която носи със себе си промяна и създава истинска стойност, а нашият най-голям успех е това да успяваме да правим хората щастливи, участвайки пряко в реализирането на техните цели и мечти." - Иван Ненков, CEO на СофтУни
Чудили ли сте се някога какво се крие зад кулисите на една образователна организация и какви усилия са необходими, за да бъдат знанията канализирани в правилната посока, усвоени и в крайна сметка – приложими на практика?
Нека ви помогнем с кратко разяснение – формулата на успеха ще откриете някъде между сплотения екип, неуморния ежеминутен труд, високата мотивация за успех и силно удовлетворените курсисти.
За да може крайният продукт, който предлагаме към вас – любимите курсисти, да бъде на отлично ниво, ние не спираме да усъвършенстваме услугите, които предлагаме. И тъй като ние – екипът и вие – курсистите сме сплотено семейство и неразделно цяло, днес повдигаме завесата, за да ви покажем Back – end структурата и ъпдейтите на вашия втори дом от началото на 2017 година!
Как подобрихме учебната методология през последните месеци?
За да бъдат курсистите подготвени както за изпитите, така и за бъдещата си професия – броя на подготовките им преди изпити нарасна. Това е и причината, поради която удължихме срока между последното занятие и изпита за съответния курс. Нивото на усвояваните знания решихме да затвърдим и чрез подготовка на по-обемни lab-ове, покриващи целия учебен материал. За да се чувстват по-подготвени, курсистите от вътрешната програма на Софтуерния университет си „спечелиха“ вечерна група, което е и в помощ на тези от тях, които са ангажирани с професионални и други отговорности през деня. Специално внимание обръщаме и на колегите с по-ниски оценки, като за тях създадохме extended модули, а презентациите по време на занятия решихме в стил „Проблем – Решение - Резултат“. Всички знаем, че най-добрият стимул за усъвършенстване на група от хора е взаимната мотивация – ето защо за отделните курсове създадохме вътрешни teamworks, които да стимулират курсистите да вървят напред, като едновременно с това го правят в приятна компания!
Не спираме да подобряваме качеството на обслужване на курсистите. Как?
Нашият екип знае, че за да бъде цялостното впечатление на всеки отделен курсист повече от добро, са необходими постоянни промени в целия работен процес. В тази връзка приветливите ни колеги от CRM екипа ежедневно се стараят всеки един от нашите курсисти да получи максимално бърз и изчерпателен отговор във връзка със запитванията относно обучителните процеси. За да бъде преживяването на обучаващите се при нас незабравим, ние се стараем обратната връзка да бъде постоянна. Ето защо, ако изпратите имейл със свое запитване в конкретен ден и до 18:00 ч., вие неминуемо ще получите отговор още в същия ден! Ако пък сте сред някои от нашите курсисти – без значение от обучението, което сте избрали, то вие ще получите персонално обаждане с напомняне за всичко, което има нужда да знаете, а и ще ви предоставим удобен момент да изкажете обратна връзка и да зададете въпросите си. И все пак, ако все още смятате, че можем да поработим върху своята бързина – нека ви изпреварим – предстои обявяване на live-chat функция, която ще ви позволи да зададете всички свои въпроси тук и сега, разбира се на сайта на Софтуерния университет.
Ние знаем, че кариерният център е важен. Какви са неговите подобрения през 2017 г.?
От началото на годината досега сме помогнали на над 100 души да открият своята нова професия в следствие на своето отлично обучение в Софтуерния университет. Сред стартовите позиции на нашите курсисти са .Net Junior Developer, Junior Software Developer, SAP консултант, Full Stack Developer, Junior Full Stack Developer и други. За да постигнем гореизброените успехи ние постоянно работим върху оптимизирането на процесите, свързани с подготовка за кандидатстване и стартиране на работа. Нашият списък с партньори се увеличава постоянно, с което и стремглаво растат възможностите за нова кариера в IT индустрията.
Какво направихме, за да подобрим качеството на обучителните видеа?
Ако сте част от курсистите, които са избрали Софтуерния университет за своето образователно развитие, то вие със сигурност сте сред щастливците, които имат възможност да се подготвят за своите занятия онлайн и то с помощта на кристална картина и чист звук. За да постигнем подобно ниво на записите, ние сме вложили своите усилия в оптимизация на техническата ни база. През последните месеци работихме усърдно, за да успеем да създадем стабилна система, благодарение на която можете да гледате своите лекции в реално време! За да завършим успешно целия процес, свързан с нашите онлайн обучения, ние съкратихме сроковете за upload на видео ресурсите от 24 ч. на 4 часа за отделните занятия!
User Experience в СофтУни и защо той става все по-добър?
Както вече ви споменахме една от големите иновации на СофтУни е старта на нашата виртуална класна стая и възможността да гледате своите занятия в реално време. Иновативния метод на обучение важи както за всички студенти, част от вътрешната програма на СофтУни, така и за отделните отворени курсове, а също и за напълно безплатните семинари. Освен, че можете да наблюдавате своите занятия от всяка точка на света, вие имате възможност да задавате своите въпроси в реално време и да получавате отговори. Постарахме се нашата виртуална класна стая да не отстъпва на реалната обстановка, тук в СофтУни, като успяхме да осигурим user-friendly платформа, която да ви помогне да достигнете до желаното обучение бързо и лесно!
Новото лице на softuni.bg и неговите дизайнерски промени за новия сезон.
Всички знаем, че външният вид е изключително важен особено що се отнася до първото впечатление. Ето защо подобрихме изживяването по време на първата среща между нашите настоящи и бъдещи курсисти и основната платформа, с която работим всички ние, а именно – softuni.bg. На първо място оптимизирахме личния профил, неговият дизайн и начинът, по който е представена информацията в него. На второ място работихме върху подобряването на начинa, по който е поднесена информацията в страниците на нашите отворени курсове – за да могат всички курсисти да се ориентират лесно и бързо, да получат необходимата информация относно съответния курс и най-вече да се запишат свободно за обучението без възникването на допълнителни въпроси.
Тъй като знаем колко объркан може да се почувства човек, когато е изправен пред кръстопът, за нашите студенти от вътрешната програма, ние изградихме специални пояснителни страници, които да дадат по-добра представа във връзка с основните професии, за които всеки може да се подготви при нас.
Сигурността никога не е последна!
Сред приоритети на нашия екип винаги ще бъдат не само оптимизацията на целия обучителен процес, но и запазването на сигурността на нашето голямо семейство от курсисти! С цел подобряване на едно от най-важните звена на обучителната верига – ние осигурихме качествено наблюдения на залите, а през септември предстои и въвеждането на специална достъпност до обученията чрез уникален електронен чип, монтиран на входа на всяка една от нашите зали. Е, личното общуване никога няма да остарее – затова вие ще продължавате да срещате и нашите усмихнати колеги по време на всяко първо занятие от нашите обучения.
Ние от СофтУни имаме огромния късмет да сме сред малкото образователни институции в България, открили формулата на успеха и накарали всеки един от нейните компоненти да заработи. Нека ви споделим какво ни вдъхновява чрез думите на нашия основател, лидер и идол – Светлин Наков: „Зарежда ни възможността да даваме професия и работа на хиляди млади хора. Зареждат ни жадните за знания погледи на стотиците студенти в учебните зали. Зареждат ни отзивите на хората, чиито животи променяме към по-добро. Зареждаме се от вдъхновяващи проекти, направени от нашите студенти, от техните успехи. Те са измерител и за нашия успех.“