Software Group споделя: за партньорството, органичния растеж и възможностите
Software Group е един от дългогодишните партньори на СофтУни, взимали участие в редица наши инициативи, включително IT Journey и SoftUniada. От години си сътрудничим в сферата на разпознаваемостта на марката, както и за да улесним срещата между успешните кадри и бизнеса. Срещнахме се с нашите партньори, за да разберем как се развива Software Group днес и какви възможности е разкрила компанията.
Кои са Software Group днес?
Към днешна дата можем да се наречем едно пораснало семейство от съмишленици, обединени около идеята да осигурим на милиони хора по света достъп до финансови услуги чрез нашите дигитални решения. Продължаваме да растем органично, като в момента сме близо 400 души в девет регионални офиса по целия свят.
Все още сме далеч от скуката на корпоративните порядки. Напротив, нивото на динамика и гъвкавостта ни са по-типични за стартъп културата – всяка идея се взима под внимание, защото иновации дебнат отвсякъде. А и все по-често чувам от колеги, че “ако нещо е било страхотно вчера, днес вече не е”, следователно трябва постоянно да надскачаме себе си. Смятам, че именно това много ни развива и прави работата при нас супер удовлетворяваща.
Какво не знае аудиторията за Software Group?
Една от последните новости при нас е, че създадохме първия мобилен портфейл в Нова Зеландия и той вече спечели първата си награда за иновации. Новини като тази будят огромно удовлетворение в нас, защото когато нашите клиенти печелят, това е победа и за нас. А това е поредният пример, че ние никога не се плашим от предизвикателството да дигитализираме региони и общности, които изпитват най-голяма нужда.
Неотдавна друг дългогодишен наш клиент в Танзания, посредством мобилно банкиране, разработено от Software Group, направи банковите операции за фермери достъпни, лесни и ефективни. Днес средното време за месечни плащания по кредити и спестовни депозити отнема само минута, вместо един ден.
Новата технология спестява 99% от времето на дребния фермер. Клиентите на мобилното банкиране спестяват повече от 80% от месечните си транзакционни разходи, т.е. от 5 USD до 0,8 USD. Точно такива проекти разпалват силно страстта ни да преодоляваме всякакви трудности по пътя към нашата цел – да правим света около нас едно по-добро място за живот чрез технологиите.
Защо е важно бизнесът да е близо до потенциалните кадри и да се позиционира в съзнанието им?
Събитията, които СофтУни организира, са полезни по няколко причини. На първо място, за много от курсистите това вероятно е първа среща с хора от бизнеса и всяка информация в тази посока би била полезна. Освен практични съвети и насоки, подобна близост действа и доста вдъхновяващо.
В крайна сметка, бизнесът обслужва нуждите на света, от който всички ние сме част. Следователно студентите могат реално да разберат как, прилагайки наученото, могат да повлияят на “голямата картина” и да се чувстват ползотворни.
Защо кадрите избират Software Group?
Краткият отговор е заради това, което правим, и това, което сме. Смятаме, че съвсем естествено сме се събрали хора със сходни ценности и мироглед, водени от вярването, че човек привлича именно това, което излъчва. И въпреки това, в наши дни, ако искаш да привличаш правилните хора, не е достатъчно да разчиташ само на препоръката от “уста на уста”.
Точно заради това партньорството ни със СофтУни е от изключителна важност за нас, защото по този начин попадаме в полезрението на много хора и то в ключов момент от техния път. Освен широката публичност, ние получаваме и възможност да комуникираме с общността и да получаваме обратна връзка, което е безценно.
Кои са съставките за успех в компанията?
Вярваме, че успехът ни зависи от успеха на хората в организацията ни, а те, за да са успешни, трябва да им осигурим благоприятна среда за развитие. Именно заради това инвестираме много в обучителни програми и курсове. Само през миналата година сме провели над 50 обучения на живо по различни теми, както и десетки нови индивидуални курса за обучение, създадени в нашата LMS платформа, за да могат да бъдат използвани повторно. Радваме се, че в тях взеха участие 98% от нашите служители от различни отдели и екипи.
Бих завършил с това, че всеки от нас влага различен смисъл в понятието успех. Но независимо от дефиницията, той често идва след редица неуспешни опити. За нас е важно хората, които са избрали да работят с нас, да знаят, че сме заедно и в двата случая.