Loading...
pichowskii avatar pichowskii 37 Точки

Плащане на Ниво #1

Здравейте колеги,

Имам два въпроса относно плащането на първо ниво:

  1. Веднъж, ако съм потвърдил, че ще платя нивото по един начин (банков път), може ли да се плати по друг начин (намясто)?
  2. При плащане на нивото, СофтУни дава ли някаква "касова" бележка?
1
Въпроси за SoftUni
techmaniac avatar techmaniac 133 Точки

В банката със сигурност дават ! :D

Поздрави.

0
aslv1 avatar aslv1 304 Точки

Ако искаш да платиш по друг начин, трябва лично да пишеш тук.

0
shan0 avatar shan0 53 Точки

Лично аз платих на ръка, и ми издадоха документ ,че всичко е платено - ток и жица!

0
n.galabov avatar n.galabov 40 Точки

Колеги, от гледна точка на комисионни има ли значителна разлика между EasyPay и банков превод? 

0
Valleri avatar Valleri 304 Точки

 EasyPay няма комисионна, а при банков превод е между 2-6 лева

2
Velichkov avatar Velichkov 87 Точки

И аз имам въпрос. Извърших плащане чрез EasyPay и получих имейл, че плащането е успешно завършено, но в сайта на СофтУни отгоре пише Плащането за Ниво 1 е активно. Вече може да извършите плащания за ниво 1 от тук. И от там мога да избера по какъв метод да платя и за кой пакет, но аз вече съм си извършил плащането. Проблем на сайта ли е?

3
nickpanaiotov avatar nickpanaiotov 21 Точки

Не просто трябва време да се отчете плащането. 

0
felix_de_suza avatar felix_de_suza 100 Точки

И при мен е така, а извърших плащането преди няколко дни. Дано всичко да е отчетено в системета ида няма проблеми.

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Ако статуса на плащането ви е завършено (историята на плащанията в профила) значи всичко е ок :) Да не ви притеснява, че още може да влизата в страницата за плащането - това е направено нарочно така :)

0
luboslav1995 avatar luboslav1995 109 Точки

Някой може ли да ми каже има ли значение от коя банка ще преведа парите, ДСК или СиБанк и т.н  ?

0
anilak avatar anilak 28 Точки

Единствената разлика е, че ако преведеш парите от Сибанк ще постъпят по сметката на СофтУни почти веднага, защото СофтУни е в същата банка. От ДСК ще ги имат на следващия ден в общия случай.

1
k.t.simeonov avatar k.t.simeonov 15 Точки

Най-добре е да ги преведеш от банката, която ползват СофтУни(ако не се лъжа СиБанк), за да нямаш допълнителни такси. Но и от друга банка, пак ще стане превода на парите, просто ще платиш някаква сума около 5-6  лв отгоре...

 

//Аз ползвах EasyPay.

1
XmUrF avatar XmUrF 363 Точки
Таксата, която се заплаща за банков превод е различна и зависи от много неща. Коментираните тук такси от по 2-3 и нагоре лева са само ако плащате с написани на ръка платежни нареждания на гишетата в банките. Ако ползвате онлайн услугите на банките, най-вероятно таксата за превода ще е под 1лв. Поне при мойта банка е така. Когато платите и плащането ви бъде отразено от СофтУни, ще получите потвърждаващ имейл. Отново, поне при мен беше така.
0
pichowskii avatar pichowskii 37 Точки

И все пак никой не ми отговори на въпроса: 

  1. Веднъж, ако съм потвърдил, че ще платя нивото по един начин (банков път), може ли да се плати по друг начин (намясто)?
0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Да, но трябва да ни кажеш на нас, за да изтрием вече старото ти плащане т.к. е позволено да имаш само едно активно плащане за даден пакет. Искаш ли да го изтрия?

0
pichowskii avatar pichowskii 37 Точки

Ами ще съм благодарен, ако го изтриеш и да ми запишеш, че ще го платя намясто :)

 

0
Teodor92 avatar Teodor92 569 Точки

Заявката е изтрита - може да пуснеш нова :)

0
DIVINE avatar DIVINE 1 Точки
И аз имам проблем с плащането, пратих email и обясних причината. Сега като прочетох, най-вероятно и на мен трябва да ми се изтрие заявката и да пробвам отново.
0
GeorgiYolovski avatar GeorgiYolovski 0 Точки

Имам същото запитване като горните двама потребители - може ли да ми изтриете заявката?

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.