Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

vikusha avatar vikusha 1 Точки

приемния изпит за СофтУни (изпитa по C# Basics)

Здравейте.
Аз съм онлайн студент в СофтУни ниво 0. Бих искала да попитам възможно ли е да се явя на
приемния изпит за СофтУни (изпитa по C# Basics) март или април месец, понеже живея извън страната.
Благодаря!

1
Въпроси за SoftUni
Petya:
Въпросът трябва да се зададе към екипа: info@softuni.bg.
Samuil.Petrow avatar Samuil.Petrow 1550 Точки

Да, няма никакъв проблем, когато дойде време за следващия прием или за този, на който имаш възможност да се явиш на изпит -> пускаш нова кандидатура за него, можеш да повториш наново нулевото ниво или да се явиш директно на изпит.

Ако си се записала за изпит (честно казано не знам как вървят приемите и подготвителните нива в момента, ако не си се записвала за изпит мисля, че няма нужда), както колегата спомена по-горе - можеш да се свържеш с екипа тукза да ги известиш, че няма да се явяваш сега.

0
06/10/2014 22:45:00
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни