Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

alexandra.svilarova avatar alexandra.svilarova SoftUni Team Moderator Forum Admin 1077 Точки

МТМ Колеж - краен срок за кандидатстване 25 ноември 2014 г.

Колеги,

Вчера (20 ноември) се проведе среща между представителите на МТМ Колежа и студентите, които са изявили желание да продължат обучението си там.

Тези от Вас, които по някаква причина са изпуснали срока за кандидатстване в МТМ Колежа, могат да го направят от тук. Документи може да получите от нас (от офиса на СофтУни). Трябва да си приготвите 2 снимки, копие от дипломата и копие от акта за раждане. Плащате таксата в размер на 50 лева по банков път. Документите занасяте в МТМ Колежа, като трябва да платите и 20 лева за студентската книжка.

Срокът за подавате на документите в МТМ Колежа е 25 ноември 2014 г. 

 

Екипът на СофтУни

1
Важни съобщения 24/11/2014 12:22:34
verito898 avatar verito898 265 Точки

Аз направих същата грешка още септември месец , но реших ,че не е толкова фатално след като в крайна сметка не съм подала документите в МТМ ..

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.