Loading...
SimeonSimeonov avatar SimeonSimeonov 77 Точки

Предложение за видео уроците в youtube

Имам едно малко предложение което според мене ще направи видео лекциите качени в youtube доста по лесни за преглеждане(особенно повторно),а то е да се сложат 5-10(според зависи от видеото) времеви тага във описанието на отделните клипове,отбелязващи началото на отделните под теми на лекцията.
Пример със музикален клип: https://www.youtube.com/watch?v=WU7SGn0MeP0

Както можете да видите във видео описанието е дадено всяка песен кога започва и свършва и това прави намирането на конректна песец във едно дълго видео много лесно.
Така например когато имаме 2 часа и половина видео лекция за видове променливи,много по лесно би било за хората които искат да видят конретно нещо(например float променливи)да се ориентират коя част на видеото да гледат.

Тагове:
quickben avatar quickben 966 Точки

Доколкото знам има подобна инициатива, но там става въпрос направо видеата да се "нацепят" на отделните теми засегнати в лекцията,(даже получихме mail)  а за момента може да ползваш preview-то на youtube, мисля, че е доста удобно.

Все пак има доста видеа и екипа не е много голям и се съмнявам, че скоро ще има време някой да мине през стотиците видеа и да слага тагове ръчно.

3
26/11/2014 09:07:45
vasil.jivkov avatar vasil.jivkov 39 Точки

Колега кога са ти пратили такъв мейл, защото аз чак сега разбирам за това, а гледам в документа последна редакция е от 12 ноември...

0
quickben avatar quickben 966 Точки

на 11.11.2014 :)

0
SimeonSimeonov avatar SimeonSimeonov 77 Точки

"Все пак има доста видеа и екипа не е много голям и се съмнявам, че скоро ще има време някой да мине през стотиците видеа и да слага тагове ръчно."


Аз това по скоро го предлагах за бъдещите лекции.
Примерно заснима лекцията лектора,и после набързо за 3-5мин слага към 5-10 по основни тага(тъкмо докато му е прясно кога за какво е говорил),лесно и бързо става и може да е доста полезно.

Сега това с нацепването и то е вариант ама си е бая играчка и занимавка,трябва 2+ часа видео да гледаш,пък после да го сваляш и режеш,да го качваш парче по парче в ютубе,да спамиш суб бокса на subscriberite със 10 малки видеа,и цялата работа като нищо може да ти отнеме 5 часа вместо 5 мин,а ефекта от един хубав video description+anotations реално ще е същият(и 10 часа видео да имаш,като има добра дескрибция и някой друг anotation,много лесно се преглежда).

А реално и няма голяма нужда да се хваща някой да го прави това за вече качените лекции,ако от сега лекторите започнат масово да слагат тези малки времеви тагове,то след 1 година всички теми за всички нива ще са покрити със видео материали съдържащи такива тагове,все пак не е нужно да има 50 клипа на 50 лектора за дадена тема,нужно е да има само едно добре структорирано видео.

0
alexandra.svilarova avatar alexandra.svilarova SoftUni Team Moderator Forum Admin 1077 Точки

Този файл беше пратен само до определени студенти, затова не сте го получили. Ако имате желанието да се включите - може да го направите. От Вас искаме сериозно отношение и отдаване на това, което правите. Важното е отделните лекции да имат смисъл. 

0
26/11/2014 16:12:21
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.