Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

sportsman avatar sportsman 137 Точки

Невзети изпити, продължаване в следващото ниво

Здравейте. Има подобни теми, но в тях няма отговор на моя въпрос конкретно. Аз съм студент от първия випуск на СофтУни(т.е. в момента съм 2ро ниво). Имам 1 невзет изпит от 1во ниво и 2 невзети изпита от 2ро ниво. Въпросът ми е може ли да се запиша за 3то ниво и тези изпити да си ги взема в бъдещето или е както в държаните университете, да не можеш да запишеш следваща година с примерно повече от 2 или 3 невзети изпита, и следователно да трябва да презаписвам годината?

Тагове:
4
Въпроси за SoftUni
Samuil.Petrow:
Отговорено на въпроса.
Vacheva avatar Vacheva 154 Точки

Здравей,

Ето отговор за твоя въпрос. Скролни до отговора на Алекс Свиларова, дава достатъчно подробна информация.

 

2
12/01/2015 00:35:20
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Ето я частта от отговора, която те интересува:

Важно!: В следващо ниво можеш да минеш само с 1 невзет изпит. Това означава, че ако след твоята поправителната сесия имаш повече от един невзет изпит, трябва да повториш нивото.

ПС. Копирането на линкове вярно си е голяма мъка, един път работи, друг път не..., сега и двата линка, които са по-горе не се отварят...

1
sportsman avatar sportsman 137 Точки
Може ли да копираш линка и да го постнеш за да мога да го копирам директно в браузъра, защото така като го натискам не ми го отваря? Благодаря.
0
Vacheva avatar Vacheva 154 Точки

Колега, по някаква причина след самото линкване с бутона се получава грешка, от сайта не от линка или копирането. Явно и при първия път е изрязана частта до '..forum/'

При редакция виждам: http://prntscr.com/5r6jin

Линкът се вижда като текст.

 

1
11/01/2015 17:37:21
sportsman avatar sportsman 137 Точки

Благодаря ви.

1
Можем ли да използваме бисквитки?