Loading...
salih1f1 avatar salih1f1 188 Точки

Въпрос относно сформирането на крайната оценка за ниво 1

Здравейте колеги. Вторият випуск е вече на финала на ниво 1. Предполагам доста от хората имат въпроси относно сформирането на оценките за края на нивото. Аз имам няколо въпроса, на които ще се радвам да ми отговорите. 1. Курсът Teamwork and Personal Skills влиза ли, към крайната оценка на курса? 2. Можем ли, и ако да къде да видим оценката за нивото? 3. Само при мен ли в sidebar-а в меню "В университета", всички оценени домашни, са с един червен X отпред. Предполагам, ще има и други въпроси, които ще се появят в последствие.

1
Въпроси за SoftUni 23/12/2014 21:23:09
velio84 avatar velio84 241 Точки

Тъй като утре започва ниво 2, а все още статуса на ниво 1 в профила ми е ,,незавършил нивото"  - и при останалите ли е така или проблема е само при мен? :)

0
19/01/2015 12:59:45
nikola.m.nikolov avatar nikola.m.nikolov 830 Точки

При всички е така.

0
tsvetelin.tsvetanov.9 avatar tsvetelin.tsvetanov.9 13 Точки

И при мен е така. Мислех, че след поправката ще обявят оценките за ниво 1.

0
velio84 avatar velio84 241 Точки

Good to know :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.