Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

NDonchev avatar NDonchev 20 Точки

Teamwork and Personal Skills задължителност?

Здравейте,

Спомням си, че някъде четох, че Teamwork and Personal Skills не е задължителен курс. Аз съм онлайн студент и ме интересува дали мога да взема сертификат без участие в него?

Благодаря.

0
Въпроси за SoftUni
achebg avatar achebg Trainer 387 Точки

Здравейте,

 

Курсът не беше задължителен единствено в първата си инстанция през май 2014.

Задължителността на курсовете се определя от това дали влизат в общата оценка и сертификата за ниво.

Този курс е задължителен и следователно влиза в общата оценка и в сертификата за ниво. При невзет изпит не можете да получите сертификат и трябва да издържите успешно всички други изпити за да продължите в ниво 2.

 

 

3
24/02/2015 14:18:38
totkai avatar totkai 3 Точки

А ще има ли "поправка" като другите изпити? Тоест, ако не сме предали домашните на време как можем да вземем този изпит в това ниво без да го повтаряме?

0
achebg avatar achebg Trainer 387 Точки

По време на поправителната сесия ще можете да наваксате с непредадените домашни.

Това ще го обявим допълнително, когато обявяваме самата поправителна сесия.

 

Имайте предвид, че тогава ще трябва да се справяте с всички невзети изпити за една седмица и натоварването ще е доста по-голямо.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални