Loading...
explos1on avatar explos1on 23 Точки

Homework: Operators Expressions and Statements. Problem 7. Point in a Circle

Здравейте . Аз съм напълно начинаещ в областа на програмирането и материята ми е "Тъмна Индия". Тоест опитвам се да схващам нещата , но в повечето случаи не ми се получава. Искам да помоля някой на който са му по - ясни нещата да ми даде само някаква насока , а не конкретно решение на тази задача за да се помъча сам да я разбера и да я реша. Благодаря предварително .  

Тагове:
3
Programming Basics
mockingbird avatar mockingbird 10 Точки

И аз съм в твоето положение! :) Задачата изглеждаше по-трудна от колкото е всъщност. Като прочетох написаното от вас и се оправих веднага! Благодаря за което! :)

0

Няма за какво :) Трябва да благодарим на хората които са минали през този път и са отъпкали пътеките за нас . Явно за да разберем материята , вариянта е да си помагаме с каквото можем .

1

Това е решението и на Problem 10. Point Inside a Circle & Outside of a Rectangle , според информацията , която успях да си набавя :

using System;
class PointInsideACircleOutsideOfARectangle
{
static void Main()
{
Console.Write("Enter number for X : ");
double x = double.Parse(Console.ReadLine());
Console.Write("Enter number for Y: ");
double y = double.Parse(Console.ReadLine());
bool isInCirle = (Math.Pow(x - 1, 2) + Math.Pow(y - 1, 2)) <= Math.Pow(1.5, 2);
bool outOfRectngle = x > 1 && x <= 5 && y > -1 && y <= 1;
if (isInCirle == true && outOfRectngle != true)
{
Console.WriteLine("inside K & outside of R: yes");
}
else
{
Console.WriteLine("inside K & outside of R: no");
}
}
}

Дано да съм полезен :)

1
Alexk avatar Alexk 26 Точки

Аз тази задача я реших по доста по-кратък начин. По условие точката трябва да е в кръга и извън него.Правим проверка за кръга дали точката е в него и ако У ни е по-голям от 1, значи ще е извън правоъгълника (поне по чертежа) :D . Иначе твоя начин е най-правилния и най-лесния, браво!

0
Alexk avatar Alexk 26 Точки