Професионална програма
Loading...
PepiBeleganski avatar PepiBeleganski 2 Точки

[Technical Issue] Записване за поправителна сесия(Първо ниво)

Здравейте колеги,

Въпросът ми е дали тези които са минали курс, но не са доволни от оценката си ще получат покана за поправка или трябва да пишат на софтуни ?

Тагове:
1
Fundamentals Module 22/04/2015 21:15:47
quickben:
На въпроса е отговорено както тук така и многократно в други подобни теми във форума.
quickben avatar quickben 966 Точки

Всички поправки(по-традиция) са горе-долу една седмица след последния изпит за съответното ниво.

Самата поправителна сесия се провежда в една седмица(ако сте имали 4 курса ще има 4 поправки през 2-3 дни).

Можеш да погледнеш графика на учебните зали, за да си сигурен го погледни пак когато наближи последния изпит от нивото.

Мисля, че ще получите писмо когато от екипа насрочат финални дати в което ще има цялата нужна информация.

ps - Моля, прочети правилата на форума преди да пускаш нова тема, именуването на темата не е според правилата, допълнително така информация има във форума колкото си искаш стига да потърсиш.

1
22/04/2015 21:19:43
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.