[OOP Exam] - 5 July 2015 Winter Is Coming
Прилагам решението ми от изпита, тъй като както винаги нямам търпение и ще се радвам да видя и вашите решения :)
В абсолютно суров вид е, не съм го оптимизирала след изпита.
https://github.com/EBojilova/CSharp-OOP-June-2015/tree/master/OOPexam/WinterIsComming/Skeleton%20-%20MySolution
На Mass Effect се бях уплашила от имплементирането на командите и почти се бях отписала. Тука почти всичко ни беше поднесено на готово :)
Методите на в хендлърите са ти много по-кратки и чисти от моите. И аз се пробвах да не повтарям код и правих методи, но доста по-добре се е получило при теб.
Гледам, че си решил задачата от първите, за колко време успя да я напишеш?
За около час и половина - два направих всичко без UnityEffector-a.
После си направих 20-тина мин почивка и след това ми трябваха още към 30-тина мин да дооправя и някои бъгчета които имах.
Малко след 3-тия час си бях тръгнал вече.
Браво, аз винаги се мотая до края :) На всички изпити до сега.
Забравих нещо да спомена преди малко, тъй като много ми харесаха методите. Единствено МаgeCombatHendlera според мен е добре да не е обвързан с класа Mage. Смяната на спеловете може да стане с вътрешно булево поле или брояч.
Опитах се с нещо такова ама нещо не ми се получаваше като хората и за това го направих така
Защо в условието имаше 2 грешни нулеви теста.. Нали казаха, че само първият нулев тест бил грешен, а и вторият беше.. поради тази причина съм мислил 2 часа какво аз греша, като в крайна сметка се отчаях и зарязах задачата.. Когато се прибрах у дома, влязох в жъдж и видях истинските нулеви тестове... за 10 минути изкарах 87/100 от същото решение, с което вадех 12/100... Вярно, имах и някои други неща, които трябваше да оправя, но тях не ги бях направил не защото неможех, ами защото не ми се получаваше тази част от пъзела.. Много ме е яд, но няма какво да се прави, ще ходя явно на поправка...
Да бяха омазали много нулевите тестове, за моя радост поне се усетих къде и защо като си видях къде греша в джъдж и го оправих, обаче си беше доста заблуждаващо...
Според мен факта, че си накарал програмата да тръгне е по-важно. Съвета ми е в момента в който имаш над 0 точки почвай да тормозиш джъджа. Там визуално можеш бързо да се ориентираш от разликите.
Но ако добре си се справил с наследяването, абстракцията и полиморфизма, би трябвало да имаш висок резултат, тъй като това е с основна тежест при оценяването.