Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MorganFreeFarm avatar MorganFreeFarm 51 Точки

Помощ със следните задачи ?

Става въпрос за следните задачи:

Square of Stars -  Долу горе усвоих чертането на фигурки, въпреки че съм от Февруари курса и не сме стигнали до там. Ако са плътни фигури ги чертая, но не знам как да направя да се увеличава разстоянието вътре в квадрата всеки път.

 

2D Rectangle Area - Тази я докарвам до 60 точки.

 

Тагове:
-2
Programming Basics
MorganFreeFarm:
Намерено решение!
H.Stoyanov avatar H.Stoyanov 115 Точки

За 2D Rectangle area : 

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace _2dRectangleArea
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            var x1 = double.Parse(Console.ReadLine());
            var y1 = double.Parse(Console.ReadLine());
            var x2 = double.Parse(Console.ReadLine());
            var y2 = double.Parse(Console.ReadLine());
            var xAbs = Math.Abs(x1 - x2);
            var yAbs = Math.Abs(y1 - y2);
            var area = xAbs * yAbs;
            var perimeter = 2 * (xAbs + yAbs);
            Console.WriteLine(area);
            Console.WriteLine(perimeter);
        }
    }
}

 

0
Norway avatar Norway 2 Точки

Здравейте!
Извинявам се, че се намесвам,но и аз имам въпрос.Понеже съм от онлайн учещите се и гледам само от качените видеа от лекциѝте,но в тях няма обяснения на/или подобни примери на решаването на задачите от упражнението за Rectangle Area и Square of Stars.

Та въпросът ми Е-  от написания пример по-горе от H.Stoyanov, (Ако това е решението на задачата) от Къде трябва ние Онлайн учащите се,да знаем какво е : ''yAbs'' ,''Math Abs''  и т.н.  А за Rectangle Area,гледах във форума,че в задачата се използва и някакво си  ''(Аrea {0})'' и други подобни. - Обяснявани ли са тия неща на лекциѝте и просто липсват във видеата, или ние сами трябва да си блъскаме главите и да се ровим за отговор?

 

0
TeodorDimitrov89 avatar TeodorDimitrov89 264 Точки

Аз съм от Януари и гледах уроците от миналите курсове,там подробно е описано за тези функции.Другият вариант е интернет http://www.dotnetperls.com/

Само се загатват за нещата в курса Coding 101.Ако искаш да си по-добре подготвен гледай видеата от предните курсове на мен лично много ми помогна това.

А за чертането на фигурки не се притеснявай има цяло упражнение Чертане на фигурки с цикли.

Square of stars моето решение:

http://pastebin.com/dXmd44PX

1
26/02/2016 15:38:22
vancho avatar vancho 430 Точки

Ако си гледал видеото от началния курс Programming Basics - януари 2016, "Прости пресмятания с числа" е показано за Math.Abs, Math.Pow, Math.Min, Math.Max. А относно Yabs това ти е променлива, което ще рече да се върнеш и на предната лекция за типове променливи и да гледаш на ново.

0
H.Stoyanov avatar H.Stoyanov 115 Точки

Колега в самото видео е обяснено, какво е Math.Abs - това са функции от Math namespace, потърси в гугъл да видиш Math c sharp. Но както казах е добре обяснено, както и за Math.PI. На кратко казано, това е група от математически действия.

1
Norway avatar Norway 2 Точки

Благодаря ви за отговорите. Аз лично, първо започнах да гледам началните лекциѝ от декември, докато не започнаха тия от февруари,и като гледам, повтарят се едни и същи неща. Просто смятам,че системата е малко объркана- не да прескачат бегло теорията,а би трябвало във всеки отделен начален курс,да има последователност - първо по задълбочена теория на нещата, коѝто ще ги има за домашно/упражнения и след това упражненията.А не да се връщаме на предишни курсово и да търсим инфо.

ПС,

Пак благодаря И се извинявам на колегата,че откраднах вниманието от въпросът му към задачата :Д (ще следя за решението, че и аз стигнах до нея)

1
MorganFreeFarm avatar MorganFreeFarm 51 Точки

Пробвах с Math.Abs, но не се сетих, че може да се слага и без Math. Благодаря !!!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.