Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Здравейте!
Извинявам се, че се намесвам,но и аз имам въпрос.Понеже съм от онлайн учещите се и гледам само от качените видеа от лекциѝте,но в тях няма обяснения на/или подобни примери на решаването на задачите от упражнението за Rectangle Area и Square of Stars.
Та въпросът ми Е- от написания пример по-горе от H.Stoyanov, (Ако това е решението на задачата) от Къде трябва ние Онлайн учащите се,да знаем какво е : ''yAbs'' ,''Math Abs'' и т.н. А за Rectangle Area,гледах във форума,че в задачата се използва и някакво си ''(Аrea {0})'' и други подобни. - Обяснявани ли са тия неща на лекциѝте и просто липсват във видеата, или ние сами трябва да си блъскаме главите и да се ровим за отговор?
Аз съм от Януари и гледах уроците от миналите курсове,там подробно е описано за тези функции.Другият вариант е интернет http://www.dotnetperls.com/
Само се загатват за нещата в курса Coding 101.Ако искаш да си по-добре подготвен гледай видеата от предните курсове на мен лично много ми помогна това.
А за чертането на фигурки не се притеснявай има цяло упражнение Чертане на фигурки с цикли.
Square of stars моето решение:
http://pastebin.com/dXmd44PX
Ако си гледал видеото от началния курс Programming Basics - януари 2016, "Прости пресмятания с числа" е показано за Math.Abs, Math.Pow, Math.Min, Math.Max. А относно Yabs това ти е променлива, което ще рече да се върнеш и на предната лекция за типове променливи и да гледаш на ново.
Колега в самото видео е обяснено, какво е Math.Abs - това са функции от Math namespace, потърси в гугъл да видиш Math c sharp. Но както казах е добре обяснено, както и за Math.PI. На кратко казано, това е група от математически действия.
Благодаря ви за отговорите. Аз лично, първо започнах да гледам началните лекциѝ от декември, докато не започнаха тия от февруари,и като гледам, повтарят се едни и същи неща. Просто смятам,че системата е малко объркана- не да прескачат бегло теорията,а би трябвало във всеки отделен начален курс,да има последователност - първо по задълбочена теория на нещата, коѝто ще ги има за домашно/упражнения и след това упражненията.А не да се връщаме на предишни курсово и да търсим инфо.
ПС,
Пак благодаря И се извинявам на колегата,че откраднах вниманието от въпросът му към задачата :Д (ще следя за решението, че и аз стигнах до нея)
Пробвах с Math.Abs, но не се сетих, че може да се слага и без Math. Благодаря !!!