Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Lusien.GG avatar Lusien.GG 66 Точки

По-добра комуникация помежду ни.

Здравейте колеги,
Искам да повдигна въпроса с попълването на личната информация тук в сайта на СофтУни. Би било добре всеки от нас да даде поне един начин за връзка в реално време (facebook, skype etc.). Аз съм онлайн студент за момента(единствените хора, с които мога да обсъждам нещата научени тук, сте вие във форума)  и като започна да обсъждам някакъв проблем във форума с даден човек в един момент обсъждането се превръща в чат, който не е удачно да се провежда във форума, но човека не си е попълнил информацията в профила и на мен колкото и да ми се иска да разнищим проблема до край, аз спирам да пиша за да не се превръща в спам. Да, от една страна е хубаво да има дийп теми във форума, но на ниво Basic ниво аз лично предпочитам да обсъждаме в реално време нещата и да е по-ефективен разговора.

Тагове:
4
Общи приказки
gabi.ivanova avatar gabi.ivanova 370 Точки

Хубаво да е да има оставен поне 1 начин за контакт, който всеки проверява сравнително редовно и заради екипните проекти в бъдеще. Малко е трудно да намериш някой от отбора ти, ако не е оставил никакви контакти.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални