Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

adelina avatar adelina 4 Точки

Digital Marketing and SEO - семантика

Здравейте, след като се оправям с платформите за анализиране на ключовите думи, не мога да изкарач достатъчно такива за да направя категории нито под категории. Работя хотел на морето, бранша е туризъм,настаняване,хотели,почивки и т.н. Дали защото конкуренцията е огромна не ми излизат достатъчно ключови думи и фрази поради насищане или аз нещо бъркам? Благодаря ви предварително за съдействието.

Тагове:
0
Digital Marketing & SEO
galinov avatar galinov 64 Точки
Best Answer

Здравейте,
ако става въпрос за 1 хотел то там нямате нужда от категории. Но все пак може да съберете ключови думи за [хотели]+[курорт] и да ги разпределите по целевите страници на вашият сайт. Семантиката се събира според това което предлага сайта. Ако вие сте вила под наем в Слънчев Бряг, ще ви трябва само семантика за Вили в Слънчев бряг. Ако има ресторант към хотела, то освен [хотели]+[курорт] ви трябва и семантика за [ресторанти]+[курорт].

Поздрави!

0
18/05/2016 12:15:33
adelina avatar adelina 4 Точки

Много благодаря за отговора! Сега разбирам, че подхода ми е бил грешен. Хотела е един и предлага настаняване,ресторант,басейн и развлечения. Значи, семантика за всички тези неща.

0
galinov avatar galinov 64 Точки

Да точно така :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.