Loading...
nellysiko avatar nellysiko 5 Точки

Редирект при наличие на каноничен адрес

Здравейте колеги имам нужда от помощ. Казусът е следният след сканиране на сайта с screaming frog имам два адреса, единият е с / накрая, другият е без. Има описан каноничен адрес без / .Въпросът ми е трябва ли да правя redirect от / към без / , при наличие на rel = "canonical" и кой е по-добрият вариянт?  Ще се радвам да споделите мнение. Благодаря предварително.

Тагове:
0
Digital Marketing & SEO
galinov avatar galinov 64 Точки

Здравейте,
препоръчително е да направите 301 редикрект към без слеш защото така е индексаиран сайта в момента заради каноничният url адрес. След като направите редиректа и добре всички вътрешни връзки да бъдат заменени с такива без слеш "/" защото ако не се нарпави ще се генерират много вътрешни 301 редиректи.

Поздрави!

1
nellysiko avatar nellysiko 5 Точки

Благодаря за бързият и изчерпателен отговор

Поздрави

1
Effektus avatar Effektus 9 Точки

Извинете, но къде се прави този 301 редирект?

1
galinov avatar galinov 64 Точки

Здравейте,
301 редиректите най-често се правят през .htaccess файла. 

Поздрави!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.