Проблем с текстурите на новите сгради (Фендър)
При импортиране на новите сгради за проекта Фендър (building1, building2 и building3) липсваха части от текстурите им. При опит за рендериране в дъното изписваше на жълт фон съобщение за липсващ файл (TIF, TGA и т.н.). В самото съобщение изписваше и името на проблемният шейдър (напр. building_1:house_1:TOWNHOU2:JoinedMaterial__24). В прозореца Hypershade трябва да намерите въпросният шейдър и да замените пътя ди ресурса с този, валиден за Вашият компютър. Например: building_1:house_1:TOWNHOU2:JoinedMaterial__24 -> натиска се черната стрелка вдясно от Color ->в ImageName се избира правилният път до ресурса. Същото и за секция Map. Това се прави за всички шейдъри (не са толкова много).
И аз имах проблем с къщите. Намерих скрипт за глобален релоуд на текстурите тук. Спестява ново импортване и скейл на къщите. Скрипта се копира в текстов файл и се запазва с име reloader.mel
После в Скрипт едитора - File > Load script и Command >Execute