Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

aslv1 avatar aslv1 304 Точки

[Judge system] Как се извършва класирането на участниците с равен брой точки?

Здравейте!

Задавам този въпрос, защото не успях да намеря отговора му никъде laughing

Как се подреждат участниците в класирането (било на отделно състезание, било в общото класиране), ако имат равен брой точки? Какво се взема предвид:

  • времето на предаването на решенията;
  • използваните време и памет от решенията;
  • ... нещо друго?

Благодаря! smile

0
Въпроси за SoftUni
milen_vm avatar milen_vm 68 Точки

Доколкото разбрах по - напред се класират тези които по - бързо са си написали задачите. Ако изкараш примерно 500 точки първи от всички дошли на изпита, си първи всички други с 500 са след теб cool

0
anilak avatar anilak 28 Точки

Не си прав. Когато си реших задачите и си тръгнах бях първа (изключвам тестовия акаунт), сега съм последна :)

1
DJilanov avatar DJilanov 140 Точки

Познато чувство.. Но силно се надявам да има някаква по нормална система за оценяване , кой се е справил по добре.. 

2
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.