Loading...
tiapko avatar tiapko 31 Точки

(Exercises: Inheritance) Problem 6. *Animals

Здравейте,

 

С този код изкарвам  66 / 100 като ми гърмят 2ри и 3ти тест. Може ли някой да хвърли един поглед и да ми каже какво испускам?

 

Проверявам за всичко, което се сетих:

  1. букви вместо цифри за Age,
  2. повече параметри,
  3. каквито и да е други ексепшъни

 

http://pastebin.com/cP4xJhPr

Тагове:
0
C# OOP Basics
petar.dimitrov.86 avatar petar.dimitrov.86 450 Точки

Според мен проблемът идва от това, че ползваш интерфейс за звуците, вместо да има метод за издаване на звук в базовия Animal клас, който при теб е и абстрактен, а не трябва да бъде. В условието пише "Message from the Animal class: "Not implemented!". Тоест трябва да имаш такъв виртуален метод, който да override-ваш във всички наследници.

0
tiapko avatar tiapko 31 Точки

Хмм, това което казваш, го няма в условието: https://softuni.bg/trainings/resources/officedocument/9427/exercise-problem-descriptions-csharp-oop-basics-june-2016. Аз така го разбирам, че Animal класът трябва само да се наследява и няма указание какво съобщение да хвърля.

 

0
petar.dimitrov.86 avatar petar.dimitrov.86 450 Точки

Интересно, аз си пазя старите условия и там го има написано. http://imgur.com/a/2mp3Q

1
17/03/2017 11:23:23
tiapko avatar tiapko 31 Точки

Тествах да сложа, винаги като има exception да хвърля този стринг, който прати, но пак няма промняна в никой от тестовете, явно задачата е променена и това е взето предвид. Продължавам да мъдря.

 

0
petar.dimitrov.86 avatar petar.dimitrov.86 450 Точки

То не трябва да се показва това съобщение когато ти хвърля ексепшън, а трябва да се показва ако се направи обикновена инстанция на Animal, защото ти нямаш такъв метод за звук за чиста Animal инстанция. Тествах го наново с моето решение от преди и дава 100. По принцип не уважавам някой като се затруднява и да му се праща чуждо готово решение, но просто може да пробваш, че като копи пейстнеш моя код с имплементацията, която описах и си дава 100, тоест не е променяна задачата, а явно нещо в условието е объркано. https://github.com/PetarDimitrov86/OOP-Basics/blob/master/Inheritance/06-Pr6Animals.cs

0
17/03/2017 11:45:28
tiapko avatar tiapko 31 Точки

Здравей пак. Разгледах ти кода (86/100 дава, ако го пусна 1:1) и единствената(концептуална) разлика е, че ти, като имаш "Kittens" или "Tomcat" им задаваш пол-а в конструктора, а аз правя прверка дали няма несъответствие пр. мъжко Kitten и хвърлям exception в такъв случай. Отразявайки тази логика (за която мисля, че трябва да се извиква Animal, но не го правя) кодът ми мина 100/100, с интерфейс, с абстрактни класове и другите там неща :)

 

Благодаря ти.

 

Шервам и кода, да видиш, ако имаш желание. Реално частта от задачата, която липсва не се отразява на крайният резултат (никога не се стига до правене на инвалидно животно в тестовете). http://pastebin.com/EHTYBXzw

0
17/03/2017 12:52:08
thereishope avatar thereishope 77 Точки

tiapko оправи ли се? Понеже в задачата е казано да се принтира на 1 ред всичко, а judge ми дава това

Expected output:

Cat
Macka 12 Female
MiauMiau
Dog

Sharo 132 Male

BauBau

 

На мен ми дава 50 точки ...  Ето ми решението

https://pastebin.com/Gxqsvtaf

Хелп хора... :Щ

0
tiapko avatar tiapko 31 Точки

Объркването става, че като имаш тези специалните котки, логиката на съставилия задачата е, че не трябва да им четеш пола, а да им го сетнеш, един вид мъжки или женски  Tomcat винаги трябва да ти става на мъжки. Аз лично правих много (оказа се излишни)проверки.

 

Задачата не е сложна, условието е двуяко. Ако си пробвал всичко пробвай това - https://github.com/tiapko/Exercises-Inheritance/blob/master/Problem%2006.%20STAR%20Animals/Program.cs

0
15/04/2017 23:48:42
sevdalin avatar sevdalin 38 Точки

Колеги, някой може ли да ми помогне да си открия грешката. И на мен не ми минават 2/3 тест. Прочетох 3 пъти цялата тема. Прегледах си кода няколко пъти, но не откривам къде греша. Единственото което правя различно, е принтирането. Но то ми изглежда напълно Valid! Тук е ZIP-a с кода, ще ви бъда благодарен, ако някой му хвърли едно око и каже къде греша, защото аз не успявам.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.