Loading...
divanova.v avatar divanova.v 0 Точки

Въпроси по заданието за проект Shopping cart

За курсов проект съм избрала Shopping cart и имам няколко въпроса по заданието. Ето линк към заданията за улеснение :)

Едно от изискванията е потребителите да могат да продават продуктите, които са закупили (Users can sell bought products). За да мога да изпълня това условие създадох таблица Продукти и таблица Оферти, като връзката Продукти:Оферти е 1:М, т.к. един продукт може да се предлага за продажба, както от магазина, така и от всеки един от закупилите го потребители. Друго изискване за проекта е редакторите да могат да добавят и изтриват продукти (Editors can add/delete products). Направила съм форма за добавяне на продукти, която едновремнно събира и записва данните за новия продукт и за офертата, която предлага магазина. С това мисля, че изпълнявам условието редакторите да могат да добавят продукти, но при изтриването не знам как да подходя. Ако разсъждавам от гледна точка на бизнес логика, редакторът би трябвало да може да изтрие само офертата на магазина, т.к. продуктът е обвързан с потребителите и техните оферти. Друг вариант е да могат да се трият само продукти, които не са закупени все още. Ако приема условието буквално би следвало редакторите да могат да трият продуктите, т.е. едновременно с това да премахват записи за продукти, които потребителите са закупили и за техните оферти за продажби. 
Въпросът ми е до колко стриктно трябва да следваме изискванията? След като пише да се изтрие продукт,значи ли че трябва да изтрия продукта заедно с всички свързани данни към него или сме свободни да развиваме бизнес логиката на проекта, т.е. да приема един от вариантите, които описах?

Във връзка с горния въпрос - редакторите само офертите на магазина ли могат да редактират или и тези на птребителите?

А за потребителите не се споменава до каква степен е необходимо да могат да управляват своите продажби - да ги трият, редактират?

Също така в отделни точки са посочени изисквания, че рдакторите трябва да могат да редактират количеството, което се предлага от даден продукт, неговата категория и да пренареждат продуктите. Всичко това като отделни действия ли трябва да бъде реализирано или е достатъчно да има една форма за редактиране, която да позволява изброените операции?

 

0
PHP MVC Frameworks
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Здравей,

Според мен най-правилно би било редакторите да могат да изтриват продукти, които все още не са влезли в оборот. Т.е. има количества от тях, но се предлагат само от магазина. Веднъж купен продукт от потребител и пуснат за продажба, няма да е много правилно редакторът да го изтрие.

Редакцията на оферти би трябвало да важи само за тези директно от магазина. Как да изглежда като графичен интерфейс - един формуляр или различни екрани - прецени си, няма изискване за това.

Директно вмешателство от страна на потребител също не би трябвало да може да се случва. Единственото, което се сещам, да е възможно е - потребител пуска оферта, но след време решава че не иска да продава този продукт и го връща обратно в инвентара си. Впоследствие може да реши да го пусне за различни бройки или цена отново.

0
divanova.v avatar divanova.v 0 Точки

Благодаря!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.