Професионална програма
Loading...
mokujinsan avatar mokujinsan 0 Точки

Срокове Tech Modul

Добър ден.
днес заплатих за Tech modul-а с дебитна карта , получих емайл че плащането е успешно обаче нямам промяна в акаунта ? 
не ми изкарва нищо във МОИТЕ КУРСОВЕ ? Някакви идеи защо така ? Не искам да изпусна сроковете

emilia98 avatar emilia98 92 Точки

В близките няколко дни (със сигурност до 22 май, когато започва обучението си интензивната група), би трябвало да ни попитат в коя група искаме да се обучаваме - интензивна или разширена. Чак след това ще ти се появи в "Моите курсове", в зависимост от групата, която си избрал.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.