Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Fikus avatar Fikus 0 Точки

[3D Animation] Скелетът не действа като един обект

Здравейте,

Имам следния проблем : когато създам скелета на роботчето и се опитам да го преместя от корена, се мести само избраният joint. Опитах да го направя на root ръчно или да го constrain-на , но отново не работи, а всеки joint се движи сам за себе си. По-късно това създава проблем и при skin binding-a, като не захваща рамото за лакътя например и при ротация се върти само рамото. Бихте ли ми казали как да го оправя? 

Тагове:
0
3D Animation 15/07/2017 18:27:02
quadchamfer avatar quadchamfer 37 Точки

Здравей!

Най-добре е да си създадеш joint веригата наново !!! :)

Друго,което ми хрумва е да създадеш 1 empty group,под който да parent скелета!

0
Fikus avatar Fikus 0 Точки

Благодаря! Първото не проработи, но се надявам второто да свърши работа.

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.