Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MartinBozhurski5 avatar MartinBozhurski5 0 Точки

Game Dev: Объркан съм и имам нужда от помощ!

Здравейте, аз съм само на 16 и имам нужда от напътствие и помощ относно моето бъдеще. Искам да се занимавам с игри, които да програмирам или анимирам, но нямам представа какво ми е нужно за да правя това, което искам. Виждам че има няколко различни езици за програмиране, но не знам кой е за мен и кой не. Не знам какво ми е нужно, за да навляза в игралната индустрия като програмист или аниматор. Нямам никакъв опит като какъвто и да  било, знам само Английски и малко руски, нямам представа дали ще ми е нужно, както и за математиката, ще ми трябва ли или не?! ОБЪРКАН СЪМ! Наистина не знам какво ми трябва, но знам че отговора се крие във вас, Вие имате моят отговор, който търся! И се надявам да бъдете искрени с мен и да ми помогнете, умолявам Ви! Искам да имам хубаво бъдеще и знам, че вие може да го направите такова! cryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying

0
Общи приказки 28/09/2017 22:06:52
slavek avatar slavek 51 Точки

Отговора е лесен --> научи се да програмираш. Като за начало езика не е от голямо значение, защото основите на програмирането са почти еднакви за повечето езици. Ако искаш да се занимаваш с игри най-добре е да се насочиш към C++. По едно време имаше Basic курс точно с този език. Но основите наистина е без значение на кой език ще научиш. Натисни оранжевото копче с надпис "кандидатствай" в горната част на сайта. Виж какво пише там. Прегледай учебната програма. Ако можеш мини през всички модули на някой от езиците или поне през повечето. Мини след това и през курсовете "Структури от данни" и "Алгоритми". Те са от особено значение да развиеш онова алгоритмично мислене, което ще ти трябва не само за разработване на игри но и за сериозното ти развитие на програмист като цяло. Математика също ще ти трябва ако наистина искаш да се занимаваш с игри. Просто разгледай сайта, виж каква е програмата. Виж какво пише за всеки един език поотделно. Рови се в интернет, разучавай, търси и най-важното не губи мотивация. Успех!

2
28/09/2017 00:04:16
MartinBozhurski5 avatar MartinBozhurski5 0 Точки

Благодаря ти за отговора...А защо C++, защо не C#? Каква е разликата, кое е по-лесно, по-търсено и по-платено...наистина съм много объркан :/

0
NikolayPopov avatar NikolayPopov 253 Точки

Не съм специалист но в общи думи - C# e от по-високо ниво, тоест повече абстракция между това което пишеш и това което прави компютъра. Това го прави по-приятен за работа, но по непригоден за оптимизация. Като пари - най-много работа има в уеб разработката в България, което значи C# и Java най вече. За игри се използва C++ повече защото можеш да оптимизираш повече. Unity ползва C# така че и на него се пишат игри. Unreal ползва C++ версия, и двата енгина са безплатни можеш да ги разгледаш.

1
sevgin0954 avatar sevgin0954 557 Точки

Ако искаш да работиш за някоя фирма повечето ползват c++ но има и на c# писани игри пример  hearthstone е на c# с unity engine

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.