Въпрос относно възможна грешка при плащане през EasyPay
Здравейте!
Искам да попитам нещо което ме тревожи.
Избрах си начин на плащане (EasyPay), дадоха ми код и отидох в EasyPay, дадох им кода, 150 лева както пишеше и уж плащането беше извършено. На бележката пишеше, че е платено на СофтУни и т.н., получих имейл, че плащането е успешно, но като вляза в системата на СофтУни оранжевото съобщение "Плащането за Ниво 1 е активно
Вече може да извършите вашите плащания за ниво 1 от тук."
все още стои.
Да не би да не е направено нещо както трябва, защото онази "мома" дето ми взе парите, не ми приличаше на много компетентна... Да не би да е станало някакъв проблем?
Благодаря ви предварително.
Поздрави,
Светослав. :)
Ох, олекна ми!!! :D Благодаря ти! :)