Loading...
svetoslavpopov avatar svetoslavpopov 20 Точки

Въпрос относно възможна грешка при плащане през EasyPay

Здравейте!

Искам да попитам нещо което ме тревожи. 
Избрах си начин на плащане (EasyPay), дадоха ми код и отидох в EasyPay, дадох им кода, 150 лева както пишеше и уж плащането беше извършено. На бележката пишеше, че е платено на СофтУни и т.н., получих имейл, че плащането е успешно, но като вляза в системата на СофтУни оранжевото съобщение "Плащането за Ниво 1 е активно

Вече може да извършите вашите плащания за ниво 1 от тук."
все още стои.

Да не би да не е направено нещо както трябва, защото онази "мома" дето ми взе парите, не ми приличаше на много компетентна... Да не би да е станало някакъв проблем?

Благодаря ви предварително.

Поздрави, 

Светослав. :)

Anonymous:
Получен отговор.
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Здравей!

Плащането ти е извършено успешно. Пише ти го в профила най-долу. ;)

Съобщението стои дори, когато си платил. Не му обръщай внимание - всичко е наред. ;)

Поздрави! :)

1
svetoslavpopov avatar svetoslavpopov 20 Точки

Ох, олекна ми!!! :D Благодаря ти! :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.