Loading...
AndreaAtanasova avatar AndreaAtanasova 50 Точки

Innovation Explorer 2018 ще се състои на 22 февруари

Innovation State of Mind: Public Policies for Innovation е темата на четвъртото издание на форума Innovation Explorer Day, който ще се проведе на 22.02.2018 г. в Sofia Event Center.


Лектори от Amazon, Google, Facebook, Ocado, Microsoft, Challenge Prize Centre, New York University’s (NYU) Stern School of Business и др. ще коментират ролята на бизнеса във формирането на политики за иновации, новаторството и умните промени в културата на средата.

Различното в Innovation Explorer 2018 е, че форумът ще се съобрази с контекста на годината - председателството на България на Съвета на Европа и ще потърсим и “тайната съставка” на успеха на държавите известни с напредъка си в областта на иновациите.

Откриващ лектор на форума ще бъде проф. Арун Сандарараджан (ArunSundararajan), авторът на бестсeлъра “Споделената икономика” (The Sharing Economy), спечелила много отличия за най-добра книга, преподавател в New York University’s (NYU) Stern School of Business, лектор на Международния икономически форум, един от най-цитираните икономически автори в последните години.


Акцентите в презентациите на другите лектори ще са върху мисленето и нагласата на хората, от пасивна към експериментаторска. Да видим къде ще ни изведат позитивното мислене (Бари Бранд, Директор иновации в Saatchi&Saatchi), технологиите в полза на хората, които предизвикват държавни регулации (Джим Фанинг, Директор за Централна и Източна Европа на Amazon Web Services, Габриела
Чех, Директор публични политики за Централна и Източна Европа във Facebook, Стефани Фастре, Ръководител на иновационните и креативни програми за служители в Google), автоматизирането на процесите и иновациите като процес (Пол Кларки, Главен директор технологии в Ocado, Мат Макбрайд, Вицепрезидент в SoftServe, Оливие Ашът, Директор изследователски програми в PrizeCenter) и мн.
други.


Другите две “съставки” на иновационната култура - мащабното глобално мислене и амбицията за промяна, които заедно с позитивната нагласа имат силата да променят енергията на цяла една общност, ще видим в презентациите на Декс Торик-Бартън, когото гостите и публиката на Innovation Explorer познават от тазгодишното издание, Бари Бранд, Левент Коркмаз и Карина Карагаева, които ще ви заразят и с термина “дигитално щастие”.


Гостите на форума тази година ще могат да избират и измежду цели четири работилници:
• Innovate your mindset, с фасилитатор Карина Карагаева
• Inclusive Design, с фасилитатор Мат Макбрайд (Matt McBride)
• Strategic Design, с фасилитатор Левент Коркмаз (Levent Korkmaz)
• Winning Potential Investor, с фасилитатор Христо Късовски


Основното внушение на форума през 2018 година ще бъде за нов мениджмънт на очакванията ни. Средата има голямо влияние върху поведението на хората и тяхното иновативно мислене, а стимулирането на креативното мислене, приемането на нови
идеи, дори времето, отделяно за иновации, влияят на капацитета за иновации на всеки човек в една страна.
Оттук и връзката с храната не е случайна: Food for Thought е нашето буквално и метафорично послание към вас: за да правим иновации, трябва да мислим за иновации и да живеем с нагласата за промяна тук и сега, и в бъдеще. Тази година очакваме над 1200 гости и лектори от 12 държави.

Повече за събитието може да намерите тук: http://innovationexplorer.bg/ 


 

1
Events
optimeon avatar optimeon 7 Точки

Невероятно събитие! Какви са вашите впечатления

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.